Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bavaria biertap 10 liter

Gestart door John, 09-07-2013 21:54 u

Vorige topic - Volgende topic

John

Iemand bekend met de Bavaria biertap (dus niet de Perfect Draft of Beertender)? Het zijn de 10 liter RVS vaatjes met losse tapkop. Ik kan er weinig van vinden op het web. Heb al wel begrepen dat het systeem inmiddels uit roulatie is.

Oscar

Citaat van: John op 09-07-2013  21:54 uHeb al wel begrepen dat het systeem inmiddels uit roulatie is.

Wat wil je er dan nog mee ? Uit de handel, dus niet meer gebruiken zou ik zeggen... :)

John

Als ik ze voor statiegeldprijs over kan nemen en ik kan er thuis zelf mee tappen, wat maakt dat dan uit dat ze uit roulatie zijn?

RobinB

Ik zou ze voor materiaalkosten kopen, statiegeld krijg je er immers niet meer voor?
Tenzij voor statiegeld goedkoper is natuurlijk... ;)

John

Kan nergens de statiegeldprijs vinden...  Zal nog eens vragen wat hij ervoor moet hebben...

jelle

Citaat van: John op 10-07-2013  09:59 uKan nergens de statiegeldprijs vinden...  Zal nog eens vragen wat hij ervoor moet hebben...
Kijk inderdaad eerst maar eens of het bij hem goed werkt,
ik zet er vraagtekens bij.

koffie

CiteerBavaria 10 liter tap voor thuis of op locatie
LIESHOUT, 17 januari - Bavaria introduceert in maart een 10 liter biertap voor de consumentenmarkt. De Bavaria biertap bestaat uit een 10 liter fust met ingebouwd koolzuurpatroon en een tapkraan. De tap wordt geleverd in een draagkoeltas. Het systeem is met ingang van maart verkrijgbaar als starterspakket. Eenmaal aangeschaft garandeert dit een continue tapbeleving in huis zonder tapinstallatie of koolzuurpatronen.
Het nieuwe thuistapsysteem is tot stand gekomen door een jarenlange samenwerking met enkele nationale en internationale toeleveranciers. Afgelopen zomer is het product volgens Bavaria met een zeer positief resultaat aan een uitgebreid marktonderzoek onderworpen. Het 10-liter vat is eenvoudig te koelen en goed voor ruim 45 glazen versgetapt bier. De bijgeleverde koeltas houdt het bier urenlang koel waardoor het geschikt is om mee te nemen naar het strand of de camping.De introductie van de Bavaria Biertap wordt in het voorjaar ondersteund door een grote reclamecampagne, onder meer via tv.

Eerst dus eens goed nakijken of je er een normale tapkop op kunt zetten om CO2 in het fust te krijgen.

Etn82

Heb je er toevallig foto's van? Wellicht ook interessant om bier in te laten lageren?

Kokkie

Is het hetzelfde als in dit topic?

John

Yep maar daar staat ook niet veel meer in.

John

Inmiddels in bruikleen. De gulle "gever" is een handig mannetje die het klaar heeft gekregen de tapstang eruit te halen (en ook weer terug te zetten) zodat je een makkelijke opening hebt om fustje van binnen te reinigen. Nu nog even het web afstruinen voor een metalen tapkop (er zit er alleen een bij van kunststof). Hij had ook een nippel gemaakt om de druk erop te zetten. Biedt voor de enkele keer dat ik hem ga gebruiken toch zeker wel perspectieven...

Vergelijkbare Topics (7)

26666

Reacties: 17
Gelezen: 6203

33905

Gestart door Rick123

Reacties: 6
Gelezen: 2426

41478

Reacties: 11
Gelezen: 2107

15682

Reacties: 14
Gelezen: 5080

39504

Reacties: 10
Gelezen: 2080

25534

Reacties: 3
Gelezen: 2916

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.