Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Schrootmolen uit Amerika?

Gestart door strokkie, 26-06-2012 15:05 u

Vorige topic - Volgende topic

strokkie

Ik ben (nog) op zoek naar een schroot of walsenmolen.  Nu had ik gekeken bij Brouwmarkt, maar ben enigszinds geschrokken van de prijs.
Maltmill graanmolen, niet regelbaar 245 euro. poeh...

Op een Amerikaanse website (Jack Schmidling Productions) kan ik ook één aanschaffen voor 110 dollar (is omgerekend 88 euro)
zie : http://schmidling.com/orderpp.htm
(ik weet nog niet exact welke verzendkosten worden gerekend en hoe lang ik dan op het apparaat moet wachten, maar het prijsverschil is wel giga)

- Heeft iemand ervaring met Jack Schmidling Productions?
- Hoe werkt het eigenlijk met invoeringkosten en dat soort geneuzel?  :weetniet:

Thnx !

PS mocht iemand nog een fraaie molen hebben staan... Ik houd me aanbevolen.

Raymond293

Ik heb geen ervaring met deze walsenmolen, maar ik ben wel tevreden over deze bij candirect.de

Bestellnummer: 89999988

Even zoeken op de site, voor een goede prijs een mooie molen :)

Paide

Ik heb deze molen van Jack Schmidling nu ruim een jaar. International orders gaan via de webwinkel grape and granery.  Er komt nog verzendkosten, inklaringskosten en btw overheen. Toch ben je dan nog steeds goedkoper uit en ik vind het een fijne molen.

fwouters

Citaat van: Paide op 26-06-2012  16:13 uIk heb deze molen van Jack Schmidling nu ruim een jaar. International orders gaan via de webwinkel grape and granery.  Er komt nog verzendkosten, inklaringskosten en btw overheen. Toch ben je dan nog steeds goedkoper uit en ik vind het een fijne molen.

Heb elders op dit forum een indicatie van die totaalkosten gelezen en dat heeft me doen besluiten om vooralsnog toch voor een schijvenmolen te gaan. Kwam toch aardig richting de 200 euro uit ondanks de dollarprijs die op hun site stond en ook door de topic starter genoemd wordt.

heijligers