Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Azijn maken van je bier

Gestart door aldo, 15-11-2009 17:25 u

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie

Mooi zeg!
Bij volgende brouwsel (triple van 9°)  ga ik bij spoelen enkele liter wort van iets dunner SG afzonderlijk koken met beetje aromahop.
Ga ook azijn maken zoals ik het indertijd met cider en gistende witte wijn gedaan heb.
en bij Vits in Gent mosterdzaad en die olie halen.

Wijs, Ik doe mee!

Joran

Spilanthes-mosterd? Ik ken spilanthes als homeopathisch middel van A.Vogel tegen mondzweren. Wel tof mosterd maken. Sinds en week ben ik even into broodbakken. Maar mosterd maken lijkt me ook leuk.

Edgar

Citaat van: Joran op 18-11-2009  21:44 uIk ken spilanthes als homeopathisch middel van A.Vogel tegen mondzweren.

Spilanthes... Etnalips...  :denken:

Zal toeval zijn! :D

Wild Chocolate

Hey Aldo,

Als je azijn wilt van bier, koop eens een fles Kriek 100% Lambic van Cantillon uit 2008. Daar heb ik net van gedronken, ik twijfel nog of ik het weggooi of morgen in de sladressing ga gebruiken.

Groet,

Remco

aldo

Citaat van: Joran op 18-11-2009  21:44 uSpilanthes-mosterd? Ik ken spilanthes als homeopathisch middel van A.Vogel tegen mondzweren.

Daar werkt het inderdaad ook voor ;-)... maar het is ook bruikbaar als keukenkruid.

aldo

Arachide olie 

aldo en spellen zijn twee dingen die niet altijd even goed samen gaan :verbergen:

Vergelijkbare Topics (7)

36991

Reacties: 17
Gelezen: 3341

490

Gestart door dave

Reacties: 26
Gelezen: 27070

39222

Reacties: 7
Gelezen: 1819

32418

Gestart door roger1983

Reacties: 17
Gelezen: 4015

22898

Reacties: 23
Gelezen: 8667

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.