Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

De Koninck Ruby Red en Golden Blond

Gestart door EBC, 04-01-2009 17:28 u

Vorige topic - Volgende topic

EBC

Foto niet scherp...camera vond het hopveld mooier  ;D.

Beide bieren geproefd, de één is goudblond en de ander amber. Beide zijn 8% alcohol. De Red heeft hergisting op fles, van de Blond kon ik het maar nauwelijks ontdekken.
De bieren hebben een prima uiterlijk en geur. Qua smaak zijn ze mainstream, niks mis mee, maar zeker niet uitgesproken. Prima bier. Chique gebotteld met smaakvrije paddestoelkurken.

Mijn grootste probleem met deze bieren is dat als je het licht uitdoet, je dan niet meer weet of je de Red of de Blond drinkt. Ze smaken nagenoeg gelijk en vooral met een gistige ondertoon. Wat is kleurstof toch een mooi spul.

Jacques

Ik heb dit bier op tijdens het symposium "Bier aan tafel" van PINT. Inderdaad geen onaangenaam bier. Het heeft geen uitgesproken smaak. Echt een allemans vriend.

Caspar

Echt zo'n "Bierpassie Magazine" product, ik ben al een jaar geen lid meer... maar ik wed dat het magazine helemaal vol staat met reclame van dit bier. Het ziet er echt gelikt uit ;D.

MO

Ik vond de blond een mooie Belgische fruitigheid hebben. Ook een mooi droog bier. Maar veel karakter - nee, dat niet inderdaad.

Vergelijkbare Topics (7)

2818

Gestart door MO

Reacties: 8
Gelezen: 8882

1805

Reacties: 4
Gelezen: 3763

2138

Gestart door wim

Reacties: 9
Gelezen: 4446

11721

Gestart door MaartenM

Reacties: 2
Gelezen: 2207

2090

Gestart door wim

Reacties: 7
Gelezen: 5017

2282

Gestart door Hopmans

Reacties: 6
Gelezen: 2882

3803

Reacties: 6
Gelezen: 3735

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.