Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Aantal bier vraagjes!

Gestart door bierlover, 02-09-2008 11:12 u

Vorige topic - Volgende topic

bierlover

Hallo ik ben een hulpelose student!!! met wat vragen:

Welke functie heeft het eesten?
Eelke stop verandert van kleur tijdens het eesten?
Welke eesttemperatuur gebruikt men voor een licht gekleurd bier?
Welke eesttemperatuur gebruikt men voor donker gekleurd bier?
Hoe heet op hoge temperatuur geeeste mout?
Wat is poetsen?
Een andere naam voor wortbereiding?
In welke gedeelte van de brouwerij vind je wortbereiding plaats?
Juiste volgorde de bewerkingen in het brouwhuis?
Hoe noemt men het pletten van gerstenmout?

Alvast hardstikke bedankt bierkenners!

Adrie

Zoekt en gij zult vinden...

Jacques

Begin met het lezen van de online cursus van deze site.

RobinB

Alle antwoorden staan op www.hobbybrouwen.nl (serieus)! Daarnaast biedt het forum aanvullende informatie.
Zoek toch eerst voordat je vraagt naar hapklare antwoorden op triviale basisvragen!

Zoek daar maar eerst en post je (eigen) antwoorden hier ter controle!

bierlover

Klopt maar we hebben 111 vragen en de helft is niet te vinden en we hebben maar 2 week voor met daarbij nog paar grote opdrachten en en het maken van een bierkaart. Daarom kan ik wel wat hulp gebruiken van de echte bierkenners!

De-Geert

Citaat van: bierlover op 02-09-2008  11:40 uklopt maar we hebben 111 vragen en de helft is niet te vinden en we hebben maar 2 week voor met daarbei nog paar grote opdrachten en en het maken van een bier kaart. daarom kan ik wel wat hulp gebruiken van de egt bierkenners!!
Op bovenstaande vragen kan ik met google / artikelen op deze site / dit forum de antwoorden gewoon vinden.

Post zelf eens de antwoorden die je gevonden hebt, dan willen we heus wel helpen met eventuele correcties.

EBC

Ik dacht dat het de bedoeling van studeren was om er iets van te leren...