Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Nieuwe brouwerij - nieuw logo

Gestart door Sjakie, 12-06-2009 17:08 u

Vorige topic - Volgende topic

Sjakie

Bij deze mijn etiket voor de biertje die ik ga maken.

Ik houd waarschijnlijk het etiket hetzelfde en verander de kleur of naam.

:degroeten:

EBC

Sjakie

Shit, Ze hebben het gezien  :pan:

Ik wist niet meer hoeveel er op een flesje zit.

Wild Chocolate

Even een vraag van mijn kant:

Als je er een datum op zet, is de botteldatum toch gebruikelijk? Of is de brouwdatum gangbaarder?

Groet,

Remco

Gerb

Effe geneuzel op de cm2: ik vind de naam van de brouwerij wat moeilijk te lezen, dit mag wat groter. De verhoudingen tussen het plaatje en de hoeveelheid lege ruimte is wat minder geslaagd. Maak het label wat smaller en speel wat met de grootte van de letters. Is dat statiegeld nou zo belangrijk, belangrijker bv. dan de naam van de brouwerij en het alcoholgehalte. Bedenk wat mensen het eerste moeten lezen als ze het etiket zien.

Sorry voor het belerende toontje, dit is opbouwend en vriendelijk bedoeld.

Sjakie

@ Wild Chocolate,

Ik heb het bier nog niet gebotteld. Maar ik denk inderdaad dat het die datum gaat worden.

@Gerb.

Bedankt voor je geneuzel op de cm2. Daar kan ik wat mee.
Ik vond de verhouding ook niet helemaal naar mijn zin. Maar ik vroeg me af of andere het ook zouden zien/vinden.
Ik vertrok eigenlijk met het idee om een soort Palm etiket te maken. Dus ik ga hem maar een beetje aanpassen.
De naam van de brouwerij is inderdaad niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat ik dit al had aangepast maar dat is niet zo. Ik kijk meestal naar een veel groter plaatje en dan is het wel duidelijk. Als ik hem nu hier op het forum zie is het inderdaad te onduidelijk.

Zou jij het alc. % groter maken? Statiegeld haal ik er denk ik af. Daar komen de ingrediƫnten staan.

Bedankt voor jullie reacties.

Vergelijkbare Topics (7)

12243

Reacties: 26
Gelezen: 11747

14425

Reacties: 17
Gelezen: 7174

25356

Reacties: 7
Gelezen: 4704

12061

Gestart door oranjeboombiertje

Reacties: 58
Gelezen: 18491

13229

Reacties: 16
Gelezen: 9348

20187

Reacties: 16
Gelezen: 6186

35592

Gestart door RobPh

Reacties: 5
Gelezen: 2934

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.