Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Cookie zeur terreur

Gestart door mbroek, 27-11-2015 11:31 u

Vorige topic - Volgende topic

mbroek

Heb ik dat alleen of zit er een timer op die popup van "Cookies worden gebruikt voor optimaal gebruik van het forum en het afstemmen van advertenties. Door het bezoek aan het forum stem je hiermee in.". Zo ongeveer eens in de week moet ik weer op Ok klikken. Eens in mijn leven moet toch genoeg zijn?

Chiel

tdp

Kan het zijn dat je automatisch je geschiedenis wist in je browser, bijvoorbeeld wekelijks?
Ik heb het altijd wanneer ik mijn geschiedenis wis namelijk, dan zijn die settings ook weg.

Groet,
de TDP

Jacques

Klopt. Om te onthouden dat je cookies accepteert wordt er een cookie geplaatst.

Zelf vind ik het ook allemaal gezeur dat waarschuwen voor cookies, want welke website maakt er geen gebruik van? Maar het is nu eenmaal wettelijk verplicht.

mbroek

Citaat van: Jacques op 27-11-2015  12:07 uKlopt. Om te onthouden dat je cookies accepteert wordt er een cookie geplaatst.

Zelf vind ik het ook allemaal gezeur dat waarschuwen voor cookies, want welke website maakt er geen gebruik van, maar het is nu eenmaal wettelijk verplicht.

Ik ook. Maar goed, als je het cookie geaccepteerd hebt, moet dat een week later weer opnieuw. Dat bedoel ik. En nee, mijn cookies worden niet automatisch opgeruimd.

Even in de browser gespiekt, er is een eu_cookie die van hobbybrouwen afkomt en die verloopt op 27 december. Ha, in mijn beleving is die week dus een maand. Dus op 27 december mag ik weer Ok klikken.

Kwagga

Die cookie wetgeving vind ik ook absurd. Is bedacht door bureaucraten om grote bedrijven zoals Google te pesten, maar uiteindelijk wordt de gewone consument gepest.

Niels B.

Er zijn automatische cookie accepteer scripts beschikbaar. Dan hoef je (bijna) nooit meer actief te klikken.

Vergelijkbare Topics (1)

18557

Gestart door 12345

Reacties: 0
Gelezen: 2944

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.