Uitje beheerdersgroep brouwerij De Molen 29 maart 2014

Gestart door Jacques, 30-03-2014 15:38 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Gisteren zijn de beheerders van het forum op pad geweest. We zijn bij brouwerij De Molen geweest in Bodegraven. Het was jammer dat een paar beheerders die al wat langer meedraaien verstek moeten laten gaan. Dit bleek pas de afgelopen week.

In een gemoedelijke sfeer hebben we kennis met elkaar gemaakt en over wat zaken gesproken. Het is altijd goed elkaar in levende lijve te zijn in plaats alleen te communiceren via het toetsenbord.

De molen stond er goed bij.

De beheerders zijn vol aandacht voor de uitleg. Van links naar rechts: Maarten, Johannes, Ingo en Etienne.

Tijdens de excursie is ook een proeverij.

De nieuwe brouwerij ziet er zeer gelikt uit.

Brouwerij stilleven

Binnen bespraken het het een en ander onder het genot van een uitstekend diner.

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 30-03-2014  15:38 uGisteren zijn de beheerders van het forum op pad geweest.

Leuk, maar kan je onder een paar foto's zetten wie er op staan? vlnr:

Hopbier

Jacques

Citaat van: Drents Hopbier op 30-03-2014  15:57 uLeuk, maar kan je onder een paar foto's zetten wie er op staan? vlnr:

De namen staan er nu boven. Ook goed?  :)

William

Wederom mooie foto's. Op het laatste plaatje zie ik een paar flesjes van The Kernel Brewery. Erg smakelijk zoals ik op dit moment mag ervaren.

Maar... hebben jullie nog leuke dingen voor het forum in petto om het "nog" gezelliger  en informatiever te maken voor beginners en ouwe rotten, voor alfa's en voor beta's, voor doeners en theoreten  :)

Jacques

De bieren van The Kernel Brewery vielen ook bij ons zeer in de smaak.

We hebben vooral kennis met elkaar gemaakt. Gesproken over leveranciers, de sfeer op het forum en de rol van de wiki. Via het beheerdersgedeelte van het forum kunnen meer inhoudelijk van gedachten wisselen. Nu ging het vooral om gezellig bij elkaar te zijn.

seed7

Jacques

Citaat van: seed7 op 30-03-2014  17:12 uGaat ie passen op zolder, Jacques?

Mijn nieuwe CCT past daar prima. Is een stuk kleiner. Het viel mij op dat de kranen erg veel op elkaar lijken.

Adbrouwt

Beste beheerders, dat ziet er gezellig uit. Hopelijk hebben jullie geen slag van de molenwiek gekregen.  :nut: Veel wijsheid gewenst met het beheren. :police:

Vergelijkbare Topics (6)

30774

Gestart door RGeraads

Reacties: 25
Gelezen: 17732

15205

Reacties: 41
Gelezen: 15738

1371

Gestart door wim

Reacties: 1
Gelezen: 7203

24873

Reacties: 14
Gelezen: 7183

25-01-2014 18:04 u
door ThomasM
36544

Reacties: 27
Gelezen: 11160

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.