Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Wijziging in de beheerdersgroep

Gestart door Jacques, 22-01-2014 23:09 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Sinds deze avond hebben we een nieuwe beheerdersgroep.

Er is afscheid genomen van Edgar, Eduard en Edwin die al een tijd minder actief waren op het forum. Langs deze weg wil ik hen nogmaals bedanken voor hun inzet om dit forum te maken wat het nu is: een toonaangevend platform voor de Nederlandstalige hobbybrouwers.

Ik zeer verheugd dat Seed7 (Ingo), Etn82 (Étienne) en Heijligers (Maarten) bereid zijn om de beheerdersgroep te versterken. Hiervoor dank!

McMelloW

Edgar, Eduard en Edwin bedankt voor jullie inzet.

Seed7 (Ingo), Etn82 (Étienne) en Heijligers (Maarten)  veel plezier en succes met beheren  van dit mooi platform

LRFokken

Citaat van: McMelloW op 22-01-2014  23:42 uEdgar, Eduard en Edwin bedankt voor jullie inzet.

Seed7 (Ingo), Etn82 (Étienne) en Heijligers (Maarten)  veel plezier en succes met beheren  van dit mooi platform

Geweldige copy/paste ;-)

Jongens succes!

Niels B.

Dag Ed, Edd n Eddy,
bedankt

veel genoegen toegewenst aan de vervangers!

broeder

Citaat van: McMelloW op 22-01-2014  23:42 uEdgar, Eduard en Edwin bedankt voor jullie inzet.

Ook ik ben het eens met deze schrijver :clownsmile:

Groet,
broeder Willem

mickey

RobinB

Eensch! :duimop:

Trouwens, wat is eigenlijk de werving en selectie procedure voor beheerders? :weetniet:

seed7

Citaat van: RobinB op 24-01-2014  22:46 uTrouwens, [...]

BDFL ;)

Ingo

William

Citaat van: RobinB op 24-01-2014  22:46 uEensch! :duimop:

Idem. Heel goed dat een nieuwe lichting het werk van Jacques e.a. gaat verlichten. Waarschijnlijk ook met nieuwe ideeën hoe met nieuwe media om te gaan maar wel op basis van inhoud en respect.

Citaat van: RobinB op 24-01-2014  22:46 uTrouwens, wat is eigenlijk de werving en selectie procedure voor beheerders? :weetniet:

:o  ;D

Oscar

Citaat van: seed7 op 24-01-2014  22:55 uBDFL

link   ;D leuke term, kende ik nog niet... :-)

orangeloo

Citaat van: RobinB op 24-01-2014  22:46 uTrouwens, wat is eigenlijk de werving en selectie procedure voor beheerders? :weetniet:

Was/ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ik ben niet gevraagd in ieder geval  ;)

RobinB

Citaat van: seed7 op 24-01-2014  22:55 uBDFL ;)
Hahaha! :duimop: ;D

Kleine_Schriek

Succes heren! En inderdaad kende ik die term ook nog niet. Geinige term  ;D

Anton

Ed, Ed en Ed bedankt.
Ingo, Maarten en Etienne succes.

Anton

ThomasM

Ik wens jullie zeer veel succes toe!

Vergelijkbare Topics (3)

2087

Reacties: 0
Gelezen: 4871

36544

Reacties: 27
Gelezen: 11248

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.