Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Waar grondstoffen te bestellen

Gestart door lotusmaikel, 25-02-2023 11:14 u

Vorige topic - Volgende topic

lotusmaikel

Hoi brouwers!

In 2019 mijn laatste brouwsel gemaakt, maar morgen ga ik mijn installatie na lange tijd verhuizen/verbouwen weer ophalen. met uiteraard als doel om binnenkort weer eens een brouwsel te maken, naar alle waarschijnlijkheid een Weizen.

Een van de dingen die ik moet gaan doen is ingrediƫnten inslaan en nog wat rand verbruiksartikelen (schoonmaak etc).
In het verleden haalde ik alles bij een bekende shop in Almere (tenminste, ik liet het ze bezorgen). Maar gezien de booming business in bier kan ik zo geloven dat er veel meer aanbieders bij zijn gekomen. Uiteraard ben ik zelf het www al aan het uitpluizen, maar ik vraag me ook af of jullie ervaringen hebben met goede webshops? (prijs - kwaliteit, assortiment) of dat jullie juist heel bewust bij verschillende webshops kopen?

Ik ben benieuwd!

Groet Maikel

Jacques

Er is een overzicht met leveranciers op deze site. Zie https://www.hobbybrouwen.nl/site/praktisch/leveranciers-voor-hobbybrouwers/

Daarnaast zijn hier op het forum diverse discussies geweest over leveranciers.
Je kunt die discussies vinden door met de zoekfunctie te zoeken naar "leveranciers".

Vergelijkbare Topics (7)

2650

Gestart door gelfling

Reacties: 7
Gelezen: 4116

36758

Reacties: 47
Gelezen: 7510

33172

Reacties: 9
Gelezen: 3563

30173

Reacties: 4
Gelezen: 1672

45776

Reacties: 8
Gelezen: 1400

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.