Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Twee ketel circulatie systeem

Gestart door Barmosa, 07-12-2018 11:37 u

Vorige topic - Volgende topic

Barmosa

Zijn er hier hobbybrouwers die een twee ketel circulatie systeem gebruiken?

Brouwketels zijn niet zo duur en je hebt maar één ketel nodig die verwarmd. Ook kun je zoveel maischwater toevoegen dat je zonder spoelen toch op een volle ketel uit komt vlak voor het koken.

Hieronder een duidelijk filmpje (zou je denken als je weet hoe uploaden werkt, kan iemand mij op weg helpen?):

En hebben jullie weet of dit soort systemen ook worden gebruikt door brouwerijen van ~1.000 liter?

emiel1

Citaat van: Barmosa op 07-12-2018  11:37 u(zou je denken als je weet hoe uploaden werkt, kan iemand mij opweg helpen?)

Gewoon de URL van de video plaatsen en het werkt (rechtermuisknop op de video: 'Video-URL kopiëren'). Heb het voor je gefixt

hobbyman

Mooi systeem, maar wordt er nu helemaal niet gespoeld, lijkt me toch nadelig voor de efficientie.

Barmosa

Citaat van: emiel1 op 07-12-2018  12:53 uGewoon de URL van de video plaatsen en het werkt (rechtermuisknop op de video: 'Video-URL kopiëren'). Heb het voor je gefixt

Dank! Ik klikte op voorbeeldweergave aan daar stond alleen de link.
Citaat van: hobbyman op 07-12-2018  14:04 uMooi systeem, maar wordt er nu helemaal niet gespoeld, lijkt me toch nadelig voor de efficientie.

Zal inderdaad geen extreem hoge efficientie zijn, rond de 70?

Vergelijkbare Topics (7)

13343

Gestart door Leeghwater

Reacties: 5
Gelezen: 2038

24936

Reacties: 8
Gelezen: 4714

36131

Reacties: 4
Gelezen: 1851

34899

Reacties: 4
Gelezen: 1984

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.