Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Welke koeler is het meest geschikt

Gestart door Bob82, 30-10-2012 05:29 u

Vorige topic - Volgende topic

Bob82

Hallo mijn naam is Bob en kom uit Drenthe, ik ben al een tijdje bezig met blikken brouwen maar nu wil ik een stap verder.
Ben voorzichtig alle spullen aan het verzamelen, nu had ik een vraag over de koelers.

ik kan van iemand voor 60 euro 12 platen koeler overnemen, nu was mijn vraag wat is beter een spiraalkoeler, platenkoeler of een tegenstroomkoeler.
Spiraalkoeler en een tegenstroomkoeler kan ik zelf maken. Maar ik weet niet wat beter werkt. Niet dat ik achteraf als nog een andere koeler moet kopen omdat het niet goed werk. Investeer nu liever in iets goeds.

Alvast bedankt

Groet
Bob

David Steeman

Hey Bob,

Een platenkoeler is een prima keuze. Hier raadt men meestal een koeler met 30 platen aan, die kan je op e-bay kopen voor € 60 geleverd, dus de deal die je beschrijft kan beter.

jd.

orangeloo

Lees anders eens deze topic, zal er veel duidelijker worden over koelen. :brouwen:

koffie

Bob82

Hallo bedankt voor de reacties  ik ben er wel over uit ik ga een spiraalkoeler kopen, deze lijkt mij beter schoon te houden. deze had ik gezien op Marktplaats en deze is nieuwe. hier kan ik dacht ik wel eerst mee uit de voeten. http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/604507739-bierkoeler-wortkoeler-bierspiraal.html

Groet

Bob

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.