Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,
Citaat van: andrevanderniet op Vandaag om 07:43Ik heb de suiker tijdens koken toegevoegd, foutje dus.
Ik heb het niet daarna nogmaals toegevoegd. Ben benieuwd wat het resultaat nu is dan.
Citaat van: dannytje90 op Vandaag om 01:27Vandaag gebrouwen alleen het is niet helemaal goed gegaan. SG is 1030. Lastig denk te zeggen waar het fout is gegaan. Vraag is nu slim om er nog suiker bij te gooien of toch gewoon weg gooien en opnieuw brouwen ?
Citaat van: henkie op Gisteren om 16:37Kan iemand mij vertellen waar deze getallen voor staan?![]()
Citaat van: PDGRRR op Gisteren om 17:56Ik neem aan dat de ene gist niet "meer" var. diastaticus is dan de ander (met andere woorden: je hebt 't, of niet).
Citaat van: Jacques op Gisteren om 12:19[...] de regel saisongist = var diastaticus gist.
Citaat van: JanDeGraaff op 18-05-2022 20:54 uWeer een erg leuk artikel, Gerb!Inderdaad! Erg leuk artikel, goed geschreven en veel informatie! Ook ik was van plan een Saison te gaan brouwen. Maar daar ga ik nu maar eens werk van maken.
Krijg gewoon zin om een Saison te gaan brouwen. Die stond wel al op de lijst, alleen nu wat hoger
Zoeken met Google op deze site. |
Pagina opgebouwd in 0.145 seconden met 21 queries.