Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bockereyder label

Gestart door djeetn, 05-08-2008 15:07 u

Vorige topic - Volgende topic

djeetn

Hi,

dit is mijn zelf ontworpen labeltje voor mijn bockbiertje! wat vinden jullie ervan??  ;)

Eduard

Dat ziet er mooi uit! Ik vraag me alleen af waarom enkele letters in Bockereyder een donkerdere invulling hebben, vergeten de fill-tool daarop los te laten? :)

djeetn

Wel ik heb een paar keer de achtergrondkleur veranderd en wou dan inderdaad die gaatjes opvullen maar... eigenlijk vond ik het wel iets hebben! jij niet?

Nicolaas

Knap gedaan.
Ik had er wel de bottel en/of brouwdatum bij opgezet.
Voor de rest heel mooi.  :duimop:

De-Geert

Citaat van: djeetn op 05-08-2008  15:41 uWel ik heb een paar keer de achtergrondkleur veranderd en wou dan inderdaad die gaatjes opvullen maar... eigenlijk vond ik het wel iets hebben! jij niet?
Ik niet, maar voor de rest ziet het er superstrak uit!
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat toch voor elkaar krijgen. Ik ben daar niet zo handig mee, helaas. Maar een mooi eigen etiket vind ik wel de "finishing touch"

HJvK[nl]

Prachtig, ziet er netjes uit.
Lekker overzichtelijk en niet al te ingewikkeld gedaan, lekker strak; niet prutserige dingetjes overal en nergens.
Ik voeg me bij eduard over die fill-tool, en vind het persoonlijk het enige minpuntje wat ik 1,2,3 kan vinden, misschien vind jij het leuk dan kan je het misschien beter laten zo ;)
Leuk dat "dat niet drinken bij zwangerschapstekentje" erop staat of is dat normaal bij Belgisch bier?

JWVG

Ik vind het juist wel mooi, met die iets afwijkende kleuren. Maakt het iets minder strak, iets ouderwetserig, precies goed  :duimop:. Verder ben ik het helemaal met Geert eens - wonderbaarlijk dat er mensen zijn die dit kunnen maken. Ik kan er niets van  :-\.

:degroeten: JW.

HJvK[nl]

Nog even kort een opmerking:
Misschien handig te vermelden welke kruiden er naast hop gebruikt zijn aangezien er veel kruiden allergiën zijn...

Verder moet ik toegeven dat die iets afwijkende kleuren inderdaad een ouderwetse indruk geven JW  ;)

djeetn

Wel het is met Inkscape gemaakt, gewoon eens op youtube "Inkscape" intikken en dan zie je al een paar  voorbeelden hoe je enkele vormpjes kan maken! geloof me, je krijgt het snel onder de knie hoor! bedankt voor de reacties

* ik weet eigenlijk niet of dat zwangerschapstekentje al verplicht is in belgië maar... ik vond het wel cool om het erbij te zetten  :degroeten:

HJvK[nl]

Dat is inderdaad cool ;)

De-Geert

Citaat van: djeetn op 05-08-2008  16:45 uWel het is met Inkscape gemaakt, gewoon eens op youtube "Inkscape" intikken en dan zie je al een paar  voorbeelden hoe je enkele vormpjes kan maken!
Da's een goede tip, zou ik zelf niet opkomen  :duimop:

Muldermans

Ik vind het een erg mooi en proffesioneel etiket! Stoor me totaal niet aan die opvulling, vind het geweldig! Als je het wel op zou vullen met de achtergrondkleur dan wordt het voor het oog een stuk rustiger en dus een stuk minder krachtig.
Maar goed smaken verschillen.
Als ik dit etiketje zie dan loopt het water me in de mond, ik word nieuwsgierig naar het bier en dat is precies de bedoeling denk ik ;)

Groet
Marijn

djeetn

inderdaad dat was de bedoeling, het bier is eergisteren gebotteld dus... nog enkele weekjes wachten en dan  :lekkerbier:

Bedankt voor de reacties.

Drents Hopbier

Citaat van: djeetn op 05-08-2008  15:07 udit is mijn zelf ontworpen labeltje voor mijn bockbiertje! wat vinden jullie ervan??  ;)

Leuk gevonden die spiegeling.
Maar nog steeds 3-talig. Waarom niet Belgisch Bier / Bière Belge.

Hopbier

Gerb

Echt een mooi label, die invulling is volgens mij helemaal Art Deco- verantwoord hoor. Puntje van lichte kritiek: waarom homebrewery en niet thuisbrouwerij of brasserie a la maison (ofzoiets)? Ik neig bij het naamgeven van mijn bieren ook vaak naar het Engels, omdat ik redelijk wat Engels-talige sites bekijk en ik moet mezelf ook corrigeren.

Vergelijkbare Topics (7)

37140

Reacties: 52
Gelezen: 14126

44914

Reacties: 4
Gelezen: 1215

12061

Gestart door oranjeboombiertje

Reacties: 58
Gelezen: 18684

38373

Reacties: 9
Gelezen: 3939

9421

Reacties: 19
Gelezen: 7144

12243

Reacties: 26
Gelezen: 11880

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.