Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Nieuwe brouwer gezocht voor Batavia brouwerij - Lelystad

Gestart door Gerb, 05-09-2007 21:36 u

Vorige topic - Volgende topic

Gerb

Via Hyves kwam ik in contact met directeur/eigenaar van de voormalige Klokbier brouwerij. Hij is op zoek naar een nieuwe brouwer. Misschien is dit voor iemand hier wel interessant?

Quote:
Het gaat inderdaad om de voormalige Klokbierbrouwerij. Wanneer je duidelijk aantoonbare ervaring hebt als bierbrouwer en bovendien erg technisch ingesteld bent, dan wil ik graag je motivatiebrief en cv ontvangen. Ik kan je dan op korte termijn uitnodigen voor een gesprek.
Voor adres en mailgegevens:
www.bataviabrouwerij.nl

Doe er je voordeel mee!

Gerb

En nog een stukje van Pint.nl:

De herbergbrouwerij Klokbier in Lelystad gaat verder onder een nieuwe eigenaar. Dat is de Schipper Bosch Vastgoed uit Amersfoort. De Amsterdammer Pieter Alders wordt directeur van de herbergbrouwerij. Alders heeft de laatste twee jaar voor de ABN-AMRO gewerkt. De bedoeling is dat het bedrijf dit najaar weer open gaat onder nieuwe naam. Dit voorjaar was Klokbier failliet gegaan, nog geen jaar na de opening. Klokbier bestond uit een brouwerij en een restaurant. Initiatiefnemer Patrick van Dam zwaaide de scepter over beide onderdelen. Kennelijk was die uitdaging toch te zwaar voor één persoon, nu zoeken Alders en Schipper Bosch voor beide bedrijfstakken een leidinggevende. Het café-restaurant gaat waarschijnlijk in oktober weer open, de brouwerij is redelijk makkelijk weer op te starten. Dat zal mogelijk al eerder zijn. Met brouwer Van Dam zijn gesprekken gaande om het bierbrouwen te hervatten, hij is echter slechts één van de kandidaten.
(bron: Herre Stegenga, de Stentor)

Drents Hopbier

Citaat van: Gerb op 05-09-2007  21:36 uVia Hyves kwam ik in contact met directeur/eigenaar van de voormalige Klokbier brouwerij. Hij is op zoek naar een nieuwe brouwer.

Een directeur ("De Amsterdammer Pieter Alders wordt directeur van de herbergbrouwerij.") en een brouwer? Dan zal de brouwerij heel wat moeten verdienen.

Hopbier

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.