Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Paypal donaties om M te bedanken en meer

Gestart door Jacques, 05-03-2022 21:53 u

Vorige topic - Volgende topic

Dantel

Citaat van: Takkie83 op 08-03-2022  22:52 uAanvankelijk was het idee volgens mij om een soort fooi te geven aan Marco als wijze van dank voor gedane zaken. Er werd zelfs wat mysterieus over gedaan, als ware het een verrassing of kadootje.

Nu wordt er tevens gesproken over een donatie voor mogelijk toekomstig al dan niet geoffreerd werk ter verdere verbetering van het forum. Ik denk dat het voor de donateur prettig is te weten in welk potje hij/zij doneert, op voorhand dus. Wellicht twee potjes overwegen? Want ik vermoed dat degenen die tot dusver een donatie hebben gedaan, dit in de veronderstelling hebben gedaan van een gift aan Marco voor zijn reeds bewezen diensten

Ik heb gedoneerd,om dit Forum te ondersteunen, en waar dat nu precies heen gaat ,zal mij persoonlijk een beetje aan mi n bips  oxyderen .
Het voeren  onderhouden en updaten  van een forum kost nu eenmaal waanzinnig veel tijd.
Om even terug te komen op jouw aanname , nee ik heb dit niet gedaan in de veronderstelling dat het een gift is voor de reeds bewezen diensten.Eerder om waardering en respect uit te spreken voor de mensen die hier achter zitten, en dat dit forum in de toekomst ook in de lucht kan blijven .( als het een pay-forum zou worden zou ik daar ook niet rouwig om zijn )

Sir Wicked III

Ook even een financiële bijdrage gedaan.
Zoveel jaren aan kennis & informatie nog steeds up-to-date hebben en houden verdient wel een bloemetje biertje en een bijdrage :beersmiley:

Jacques

Citaat van: Sir Wicked III op 24-03-2022  16:04 uOok even een financiële bijdrage gedaan.
Zoveel jaren aan kennis & informatie nog steeds up-to-date hebben en houden verdient wel een bloemetje biertje en een bijdrage :beersmiley:

Dank je en ook alle anderen die een donatie hebben gedaan.

M heeft een bedrag van mij gekregen en binnenkort krijgt hij door jullie bijdragen nog een bedrag voor aanpassingen die nog gedaan moeten worden zoals het weer beschikbaar kunnen stellen van de Ledenkaart.
Daarnaast bieden de donaties mij ook de gelegenheid om betaalde aanpassingen te installeren. Daar zitten voor- en nadelen aan. Het nadeel is dat ze geld kosten en dat deze kosten jaarlijks terugkeren... Het voordeel is dat deze aanpassingen onderhouden worden omdat er geld mee verdiend wordt. Bij een volgende grote update van de software zal naar verwachting deze aanpassingen snel up-to-date worden gebracht.

wilfred3871

Goed forum dus wel een donatie waard!

Jeroen76

Donatie is verzonden en bij deze mijn hartelijke dank aan iedereen die dit forum draaiende houdt!  :groots:

ray71

Maandelijkse bijdrage ingesteld.

Ziet er goed uit!

:proost:

Vergelijkbare Topics (6)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.