Hulp gevraagd voor de tabellen met recepten - PHP mod

Gestart door Jacques, 01-02-2022 22:52 u

Vorige topic - Volgende topic

M

Citaat van: Jacques op 03-02-2022  11:33 uIk kan de code van het forum aanpassen zodat deze tags via een icoontje geplaatst kan worden in het berichtenvenster.
Dit zou ik vooral niet doen. Ook dit kan mooi met hooks direct uit de mod komen (linkje). Geen aanpassing van de originele code nodig. Zo kun je later ook vrij makkelijk upgraden zonder dat je hoeft te onthouden waar je aanpassingen hebt gemaakt.

Die oude mods van smf doen dit ook veel en zijn wel raar daarin, heb nog nooit een dergelijke totaal niet modulaire aanpak gezien. Iedere mod zal in dat geval gefixt moeten worden als er veel in de core code veranderd. En dan heb ik het nog niet over mogelijke conflicten tussen mods.

Citaat van: Jacques op 03-02-2022  16:49 uZit in deze versie ook de BeerXML tags? Want dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Nee xD, dat is iets meer werk dan het simpelweg porten van bestaande code. Misschien dat ik dat nog eens bouw maar staat redelijk richting de onderkant van m'n prioriteiten lijst.

Jacques

Citaat van: M op 03-02-2022  21:26 uDit zou ik vooral niet doen. Ook dit kan mooi met hooks direct uit de mod komen (linkje). Geen aanpassing van de originele code nodig. Zo kun je later ook vrij makkelijk upgraden zonder dat je hoeft te onthouden waar je aanpassingen hebt gemaakt.

Die oude mods van smf doen dit ook veel en zijn wel raar daarin, heb nog nooit een dergelijke totaal niet modulaire aanpak gezien. Iedere mod zal in dat geval gefixt moeten worden als er veel in de core code veranderd. En dan heb ik het nog niet over mogelijke conflicten tussen mods.
Nee xD, dat is niet meer werk dan het simpelweg porten van bestaande code. Misschien dat ik dat nog eens bouw maar staat redelijk richting de onderkant van m'n prioriteiten lijst.

Mooi dat dit voor jou gesneden koek is. Zelf programmeer ik al een hele tijd niet meer. Ik zal kijken of ik er uit kan komen. Als dat niet lukt doe ik graag weer een beroep op de kennis en vaardigheden van leden die er allemaal veel handiger in zijn omdat het voor hen deel uitmaakt van hun dagelijkse werkzaamheden.

HarryL

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.