Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Voorstellen: Sandra

Gestart door Hoedz, 01-01-2021 21:48 u

Vorige topic - Volgende topic

Hoedz

Beste mensen,
Mijn naam is Sandra, ik ben 51 jaar en woon in Deventer. Sinds ongeveer een jaar ben ik aan het experimenteren met brouwen. Ik lees er ook veel over en bijna iedere keer wanneer ik een vraag stelde via Google, kwam ik op dit forum terecht. Ik vond het dan ook wel zinnig (en leuk en interessant) om me hier aan het melden. Ik begon met twee bierkits, maar daar was de lol snel vanaf. Ik hou van experimenteren en uitvogelen (en mijn omgeving van proeven, dat is ook fijn), daarom maak ik ook kleine batches (BIAB), al heeft dat ook een praktische kant. Ik maisch in een hooikist en kook in pannen. Vooralsnog maak ik gebruik van relatief simpele en overzichtelijke technieken en hoeveelheden. Maar de toekomst ligt nog helemaal open. Ik probeer van alles, dus wie weet waar ik uitkom.
Groetz en een brouwvol 2021, Ssssandra

Andert

Welkom! Veel plezier hier.

Hooikist = briljant! Ik gebruik soms een koelbox.

oneman

Citaat van: Hoedz op 01-01-2021  21:48 uIk maisch in een hooikist en kook in pannen. Vooralsnog maak ik gebruik van relatief simpele en overzichtelijke technieken en hoeveelheden.
Wat een verademing vind ik dit! Eindelijk weer iemand die beseft dat bier brouwen een simpel proces is dat je gewoon moet doen en niet zit in de spullenboel. Welkom en brouw ze!  Op de eenvoud :biersmile:

Takkie83

Citaat van: oneman op 01-01-2021  23:10 uWat een verademing vind ik dit! Eindelijk weer iemand die beseft dat bier brouwen een simpel proces is dat je gewoon moet doen en niet zit in de spullenboel. Welkom en brouw ze!  Op de eenvoud :biersmile:

Ik sluit me graag aan bij bovenstaande. Misschien een brouwvereniging oprichten voor iedereen die gewoon in een pannetje roert op het fornuis  ;D

Een warm welkom Sandra!  :brouwen:

Jeroen76

Van harte welkom Sandra en heel veel brouwplezier!

Gr. Jeroen

Jaap W

Welkom Sandra op dit nuttige forum. Veel plezier met brouwen en houd er rekening mee dat dit een verslavende hobby is.  :biersmile: :proost: :nut:

Hoedz

Wat een fijn welkom. En dat brouwen verslavend is, heb ik inmiddels al ondervonden. :). En ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen van anderen op diverse gebieden. Ik vermoed dat ik wel regelmatig een avondje stuk sla op dit forum.
Groetz

Vergelijkbare Topics (7)

28058

Reacties: 78
Gelezen: 26693

37299

Reacties: 4
Gelezen: 1020

22150

Gestart door Fred666

Reacties: 4
Gelezen: 1544

33059

Reacties: 1
Gelezen: 1035

16877

Gestart door gersom

Reacties: 6
Gelezen: 2811

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.