Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Inkbird en ISpindel in 1 ubidots-grafiek?

Gestart door trebvuister, 29-05-2020 16:57 u

Vorige topic - Volgende topic

trebvuister

Is het mogelijk om zowel data van de ISpindel als van de Inkird-wifi via ubidots in 1 grafiek te krijgen?
En zo ja hoe dan

McMelloW

Wat voor signalen verzendt de Inkbird?

trebvuister

Citaat van: McMelloW op 29-05-2020  19:50 uWat voor signalen verzendt de Inkbird?
Weet ik niet  :-[
Volgens mij kin je Inkbird ook in ubidots zetten, maar ik vraag mij af of je data van 2 verschillende apparaten in 1 grafiek kan zetten.

McMelloW

Citaat van: trebvuister op 29-05-2020  21:49 uWeet ik niet  :-[
Volgens mij kin je Inkbird ook in ubidots zetten, maar ik vraag mij af of je data van 2 verschillende apparaten in 1 grafiek kan zetten.
Werk niet met ubidots, maar blijf in mijn lokale netwerk. Je kan altijd een vraag bij ubidots neerleggen.

Derp

Ik denk dat je de inkbird kan uitlezen door in IFTTT de smartlife service te koppelen, en dan met een webhook naar ubidots te sturen.

Derp

Helaas.. heb het even bekeken maar Smart Life heeft geen trigger in IFTTT waarmee de temperatuur gelogd wordt als trigger. Had erg leuk geweest.

trebvuister

Citaat van: Derp op 26-08-2020  13:55 uHelaas.. heb het even bekeken maar Smart Life heeft geen trigger in IFTTT waarmee de temperatuur gelogd wordt als trigger. Had erg leuk geweest.
Als je het in Chinees had gezegd, had ik het ook niet begrepen  :)
Toch bedankt voor het uitzoeken

Vergelijkbare Topics (3)

40655

Reacties: 9
Gelezen: 3705

40022

Reacties: 11
Gelezen: 2782

40787

Reacties: 3
Gelezen: 1309

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.