Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Hallo, ik ben Rob

Gestart door rob s, 18-11-2016 21:09 u

Vorige topic - Volgende topic

rob s

Hallo, ik ben Rob

Ben 32 jaar en woon in Nijverdal.
Ik ben gek op bier en vandaar mijn interesse in zelf brouwen om je eigen Touch aan bier te kunnen geven.
Ben nog compleet nieuw in het brouwen, en zou graag als het mogelijk is een keer een kijkje willen nemen in een brouwkeuken.
Ben nu bezig om alles uit te zoek/zelf maken om te kunnen beginnen dus tips en tricks zijn welkom.
Waarom zelf maken zie ik jullie denken, hou er van om dingen uit te zoeken en dan zelf te maken ;D

mvg rob

Neetje

Hai,

Zo ben ik ook gestart. Zelf ontdekken en zelf bouwen/zoeken.
Succes.

Fermon

Hier nog een die zo begonnen is.
Welkom en succes!

William

Welkom Rob. Heel goed om een keer mee te kijken bij een brouwsessie, daar leer je meer van dan alleen maar lezen.

Kijk eens op de ledenkaart voor brouwers bij jou in de buurt. De meeste brouwers vinden het leuk als iemand een dagje meeloopt.

crazyjopje

Hoi Rob. Welkom hier. Ik ben begonnen met een Xenos pakket maar al tijdens het brouwen wist ik dit kan groter en anders... Dus nu met 30 liter pannen en losse ingrediƫnten in de weer.recept zoeken/maken/aanpassen afwegen en brouwen!
Ik woon in goor en ga binnenkort mijn 10e brouwsel maken. Mag gerust dagje komen meekijken.

Gr jochem

Vergelijkbare Topics (7)

21168

Gestart door maddog_rvo

Reacties: 12
Gelezen: 3397

33212

Reacties: 0
Gelezen: 1278

41334

Reacties: 7
Gelezen: 1346

32540

Gestart door paulbijlsma

Reacties: 7
Gelezen: 1491

38637

Reacties: 3
Gelezen: 1335

18888

Reacties: 5
Gelezen: 1867

36882

Reacties: 2
Gelezen: 1178

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.