Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Iemand ervaring met BeerAlchemy Touch 2 (iphone / ipod)

Gestart door Mallerickert, 10-07-2016 11:39 u

Vorige topic - Volgende topic

Mallerickert

Hallo mede brouwers,

In de app store heb ik een app gevonden genaamd: BeerAlchemy touch 2.
De app kost 9,99 nu was mijn vraag gebruikt iemand deze app of weet iemand er meer vanaf?

Ik overweeg om de app te kopen maar zou ook graag de ervaring van andere willen weten.

Underdike

Het gros buiten Europe gebruikt Beersmith geloof ik... heb 'm ook op mijn iPhone, maar nog niet gebruikt.
Wat ik wel gebruik is de Nederlandse BrewBear App... die alle berekeningen en omrekeningen makkelijk weergeeft in 1 App (hop omrekenen bij andere alpha-%, SG bij X temperatuur, volumes, eenheden omrekenen, SG naar ABV, verdamping, etc.). Al die dingen ook elders te vinden hoor, maar wel erg gebruikersvriendelijk en op 1 plek in BrewBear.

Markiej87

Citaat van: Mallerickert op 10-07-2016  11:39 uHallo mede brouwers,

In de app store heb ik een app gevonden genaamd: BeerAlchemy touch 2.
De app kost 9,99 nu was mijn vraag gebruikt iemand deze app of weet iemand er meer vanaf?

Ik overweeg om de app te kopen maar zou ook graag de ervaring van andere willen weten.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie app voor mijn iPad en iPhone om te brouwen. Ik gebruik nu via mijn Mac en WineSkin BrouwHulp maar dat is toch niet helemaal ideaal. Dit is de eerste app voor iOS die ik vind, die inventory management heeft, iets wat ik echt intensief gebruik. Even inlezen, maar ik denk dat ik die aanschaf wel ga doen.. :)

homoeccentricus

Ik zou eerlijk gezegd nooit alles op een smartphone willen doen. Beersmith werkt op de mac en heeft ook een app die je kan gebruiken als je je recepten "in the cloud" zet. En brewersfriend is volledig browser-based.

Markiej87

Citaat van: homoeccentricus op 10-07-2016  17:18 uIk zou eerlijk gezegd nooit alles op een smartphone willen doen. Beersmith werkt op de mac en heeft ook een app die je kan gebruiken als je je recepten "in the cloud" zet. En brewersfriend is volledig browser-based.
BeerAlchemy heeft ook een Mac-applicatie :)

christiaankz

Ik gebruik de app zowel op de mac als op mijn ipad en iphone. Fijne applicatie maar je moet er even wegwijs in worden, ik wilde ook geen wine achtige oplossingen toepassen of een virtuele windows app installeren. De app sync lekker makkelijk tussen je mac en iOS devices!
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.