Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Herkenbaar als forumlid op een bierevenement

Gestart door Eric v B, 05-06-2016 10:29 u

Vorige topic - Volgende topic

Eric v B

Gisteren ben ik samen met Hay in Wijlre geweest. Mooi om mee te maken en zeker goed georganiseerd!  We hebben een paar mensen van het forum gesproken en daarnaast (waarschijnlijk) heel veel mensen van het forum gezien waarvan we niet wisten dat ze actief zijn op het forum. Helaas ben ik niet zo assertief dat ik op iemand af loop en vraag van "Hé, zit je ook op het forum?" Ik had het hierover met William en hij vertelde dat er ooit eens voorgesteld is om tijdens een bierevenement een naamkaartje oid op te spelden met je forumnaam of op een andere manier jezelf kenbaar te maken als forumlid.  Uiteraard alleen als je daar behoefte aan hebt.
Hoe denken de overige forumleden hierover?
Oh ja, Jacques jij hoeft geen forum-ID  ;D

Adbrouwt

Wat dacht je van een roestige spijker in een knoopsgat als metafoor voor de oxidatie smaak.

broeder

Hoi,
Lijkt mij een leuk idee.
Ik maakte ook al tijdens bokbierfestivals en ONK-uitslagen mee: "Ken ik jou wel of niet".
Groet,
broeder Willem

broeder

Citaat van: Adbrouwt op 05-06-2016  10:48 uoxidatie smaak.

Ik had jou hoger ingeschat als brouwer  :pan:

groet, broeder Willem

Adbrouwt

Citaat van: broeder op 05-06-2016  10:55 uIk had jou hoger ingeschat als brouwer  :pan:

groet, broeder Willem
Nee hoor ik brouw ze met allerlei fouten. Ik zou ook nog een bouillon blokje rond mijn nek kunnen hangen  ;)
Zelf heb ik er niet veel mee om herkenbaar rond te lopen. Zal wel een trauma zijn welke ik tijdens mijn dienstplicht heb opgelopen. Maar als ik de enige ben zonder naam plaatje is het ook geen probleem dan stel ik me wel aan iedereen voor.

Haagse Wouter

Citaat van: Adbrouwt op 05-06-2016  11:24 uNee hoor ik brouw ze met allerlei fouten. Ik zou ook nog een bouillon blokje rond mijn nek kunnen hangen  ;)
Zelf heb ik er niet veel mee om herkenbaar rond te lopen. Zal wel een trauma zijn welke ik tijdens mijn dienstplicht heb opgelopen. Maar als ik de enige ben zonder naam plaatje is het ook geen probleem dan stel ik me wel aan iedereen voor.

Jou herkennen we aan de hand van je avatar :D.

Tjardo

Lijkt me een uitstekend idee, de enige die ik herkende van het forum was Jacques, die kwam in de rij voor de lunch naast mijn staan maar ik ben dan zo onhandig dat ik niet weet wat ik kan zeggen, haha...  :biersmile:

Jacques, Jeroen en de Belgische professor (ik ben zijn naam vergeten), bedankt voor de leerzame presentaties en Brand bedankt voor de onvergetelijk leuke dag!

Henielma

Een goed idee Eric. Jaren geleden ((2007) tijdens de Hobbybrouwendag was dit zelf gebruikelijk.

Zelf heb ik anderhalf jaar geleden dat ook weer eens gedaan tijdens het obbk. Forumlogo met daaronder je forumnaam opspelden.

Eric v B

Citaat van: Henielma op 05-06-2016  14:46 uEen goed idee Eric. Jaren geleden ((2007) tijdens de Hobbybrouwendag was dit zelf gebruikelijk.

Zelf heb ik anderhalf jaar geleden dat ook weer eens gedaan tijdens het obbk. Forumlogo met daaronder je forumnaam opspelden.
Ik begreep inderdaad van William dat jij dat een tijdje geleden (weer) eens gedaan had.

Jacques

Citaat van: Henielma op 05-06-2016  14:46 uEen goed idee Eric. Jaren geleden ((2007) tijdens de Hobbybrouwendag was dit zelf gebruikelijk.

Een Wordbestand met een naamkaartje is nog steeds te downloaden van de site.

www.hobbybrouwen.nl/logo/NaamkaartHobbybrouwen.doc

Adbrouwt

Citaat van: Jacques op 05-06-2016  15:26 uEen Wordbestand met een naamkaartje is nog steeds te downloaden van de site.

Wel met avatar natuurlijk anders moet je eerst iemand gaan zoenen om het plaatje te kunnen lezen.

William

Ik gebruik gewoon mijn nieuwe kroonkurken. Er even een speldje in lijmen en klaar voor elk kledingstuk!

Adbrouwt

Citaat van: William op 05-06-2016  17:00 uIk gebruik gewoon mijn nieuwe kroonkurken. Er even een speldje in lijmen en klaar voor elk kledingstuk!

Even off topic, heb je die laten drukken of zelf geknutseld. Maar erg herkenbaar en een leuk idee.

William

Citaat van: Adbrouwt op 05-06-2016  17:15 uEven off topic, heb je die laten drukken of zelf geknutseld. Maar erg herkenbaar en een leuk idee.

Laten drukken (2000) bij een zaakje die pas voorbij kwam op het forum (uit Sprang-Capelle)

Beetje hang naar vroeger hè - spijker-jasje met buttons. Vroeger met Motorhead, Anthrax, Venom, ... nu met Kloekus ;D

broeder

Citaat van: Jacques op 05-06-2016  15:26 uEen Wordbestand met een naamkaartje is nog steeds te downloaden van de site.

Hoi Jacques,
Is dit bestand aan te passen, zodat ook een avatar opgenomen kan worden?
groet, broeder Willem

Jacques

Citaat van: Adbrouwt op 05-06-2016  16:48 uWel met avatar natuurlijk anders moet je eerst iemand gaan zoenen om het plaatje te kunnen lezen.

Goed idee. Ik heb het naamkaartje aangepast.

Citaat van: broeder op 05-06-2016  20:13 uHoi Jacques,
Is dit bestand aan te passen, zodat ook een avatar opgenomen kan worden?
groet, broeder Willem

Gedaan.

broeder

Citaat van: Jacques op 05-06-2016  20:25 uGoed idee. Ik heb het naamkaartje aangepast.

Gedaan.

Johannesdeloper

Gelukkig ben ik in het "echie" goed herkenbaar als je bekend bent met mijn avatar  :weetniet:

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.