Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

BrouwHulp: Scherm niet volledig zichtbaar

Gestart door Lutz, 23-06-2015 15:28 u

Vorige topic - Volgende topic

Lutz

Wanneer ik BrouwHulp open geraakt het scherm niet volledig op mijn computerscherm. Ik heb de resolutie al aangepast maar dat helpt niet. Weet er iemand wat ik hieraan kan doen?

Cerberus

Ik heb hetzelfde probleem. Ben er ook nog niet uit.
Wie heeft hier een oplossing voor?

Tjardo

Je schermresolutie omlaag brengen  :lol:

j.heesters3

Ik weet niet of ik hier mijn vraag kwijt kan? Ik ben pas begonnen en wilde BrouwHulp op mijn computer downloaden. Ik heb momenteel windows 10. Kreeg echter een foutmelding:

Deze: "ShellExecuteEx mislukt code;-1073741819". Heeft iemand een idee wat er fout gaat of hoe ik deze tool wel kan installeren op mijn computer. Alvast bedankt.

Jos Heesters

broeder

hoi,
Uiteraard kan je je resolutie aanpassen, maar dat geeft niet een top-beeld.
Heb in het verleden ook al van alles geprobeerd, maar kwam tot de conclusie dat dit ingebakken zit in het programma.
Ik denk dat je er mee moet leren leven.
Even een scherm-knipsel van mijn beeld:

groet, broeder Willem

bjorri

Citaat van: j.heesters3 op 12-10-2015  11:29 uIk weet niet of ik hier mijn vraag kwijt kan? Ik ben pas begonnen en wilde BrouwHulp op mijn computer downloaden. Ik heb momenteel windows 10. Kreeg echter een foutmelding:

Deze: "ShellExecuteEx mislukt code;-1073741819". Heeft iemand een idee wat er fout gaat of hoe ik deze tool wel kan installeren op mijn computer. Alvast bedankt.

Jos Heesters
Zeer waarschijnlijk moet je het installeren in beheerdermodus doen. Klik rechts op het bestand en dan 'run as administrator' of de Nederlandse vertaling daarvan.

j.heesters3

Kan dit bestand wel als administrator aanklikken met de rechtermuisknop maar krijg dan weer de melding Systeemfout met hetzelfde nummer.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Jos Heesters

bjorri

Citaat van: j.heesters3 op 12-10-2015  12:39 uKan dit bestand wel als administrator aanklikken met de rechtermuisknop maar krijg dan weer de melding Systeemfout met hetzelfde nummer.
Ja, sorry, ik zag iets later dat het niet altijd zo is.
http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_security/file-system-error-1073741819-on-windows-10/30f76ed6-bac1-4863-bfc0-fddb746af898

Maar ik zag ook ergens dat het terugzetten van de originele systeemgeluiden het ook verhelpt. Heel vreemd dat het iets met elkaar te maken heeft maar ik kwam het serieus ergens tegen.

succes.

j.heesters3

Bjorri

Bedankt voor je antwoord maar heb ff gekeken op de link die jij me gegeven hebt en ik ben bang dat mijn computerwijsheden hier niet groot genoeg voor zijn. Ga verder zoeken en als het niet lukt ga ik kijken voor een ander programma. Kan iemand iets aanraden voor een beginner als ik?

Groeten Jos

joosting87

Ik zou het even aan Adrie vragen.... hij kan je wellicht helpen

j.heesters3

bjorri

Citaat van: j.heesters3 op 12-10-2015  13:30 uik ben bang dat mijn computerwijsheden hier niet groot genoeg voor zijn. Ga verder zoeken en als het niet lukt ga ik kijken voor een ander programma.
Google maar eens op de foutmelding in combinatie met windows 10. Wat ik er van begrijp kan je waarschijnlijk ook geen andere programma's installeren?

De oplossingen waar het minste kennis voor nodig is:
-Systeemgeluiden op default zetten.
of
-Extra gebruiker aanmaken met administrator rechten en daarmee installeren (en daar dus niet aan de geluiden komen).

Adrie

De fout heeft zo te zien niets met BrouwHulp te maken, maar met Windows 10. Ik kwam HIER een oplossing tegen.

j.heesters3

Met dank aan Adrie en Bjorri is het gelukt. Geluid aanpassen en alles werd zonder probleem geinstalleerd.

Groeten Jos

Lutz

Wat bij mij het beeldprobleem heeft opgelost is de lettertypegrootte van het systeem wat kleiner zetten.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.