Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Waarom stoppen bij het etiket...

Gestart door wilbertd, 04-06-2014 19:55 u

Vorige topic - Volgende topic

wilbertd

Altijd leuk om iemand te verblijden met een eigengemaakt biertje, zeker als klein presentje bij een trouwerij.
Waarom deze dan ook niet in een eigengemaakt 6-pack steken  :)
(Gemaakt van oud rondslingerend hout).

Maartennijhof

Ralph

Leuk gemaakt! Ziet er wel behoorlijk bewerkelijk uit, maar voor een speciale gelegenheid een goed idee.

Eric v B

Mooi gemaakt! Geen bezwaar als ik je idee een keer gebruik?

Eric

wilbertd

Citaat van: Eric v B op 04-06-2014  21:59 uMooi gemaakt! Geen bezwaar als ik je idee een keer gebruik?
Nee hoor, ook ik heb het weer gejat :)

Niels B.

Hoeveel statiegeld zet je op zo'n 6pack? Kan me voorstellen dat je ze graag weer terug hebt. Ze zien er erg mooi uit!

JanSt

Super mooi... Leuk projectie om een keer te proberen. :)

brouwmus

Heel mooi!

Jammer dat ik geen oud rondslingerend hout meer heb ;)

Groet,
John

Gerald

Citaat van: Ralph op 04-06-2014  20:45 uLeuk gemaakt! Ziet er wel behoorlijk bewerkelijk uit, maar voor een speciale gelegenheid een goed idee.
Bewerkelijk valt denk ik nog wel mee. Alleen voor het rondhout en de letters is wat meer nodig. Rest kan met simpel gereedschap gemaakt worden zo te zien.

Wilbert heb je hier ook een bouwtekening of zo van?
Wat aten zouden handig zijn anders moet een ieder het wiel opnieuw uitvinden. ;)

Wolter

Citaat van: brouwmus op 05-07-2014  11:35 uJammer dat ik geen oud rondslingerend hout meer heb ;)

Heel Zweden staat vol met rondslingerend hout.   ;)

Citaat van: wilbertd op 04-06-2014  19:55 uAltijd leuk om iemand te verblijden met een eigengemaakt biertje, zeker als klein presentje bij een trouwerij.
Waarom deze dan ook niet in een eigengemaakt 6-pack steken  :)
(Gemaakt van oud rondslingerend hout).

Die 6 pack ziet er erg mooi uit.
Even of topic.. Zie dat jij (als ik jouw vlag mag geloven) in Zweden woont. Heb jij mbt onderstaand topic misschien nog tips? http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,26235.msg401853.html#msg401853

Neetje

Citaat van: Gerald op 06-07-2014  16:40 uAlleen voor het rondhout en de letters is wat meer nodig.

Rondhout :oude bezemsteel wat aanpunten. Genoeg voor meerdere kratjes.

Letters: geprinte letters uitsnijden in papier of plastic en met dikke kwast erop deppen. Of met een goedkoop spuitbusje.

wilbertd

Citaat van: Gerald op 06-07-2014  16:40 uWilbert heb je hier ook een bouwtekening of zo van?
Wat maten zouden handig zijn anders moet een ieder het wiel opnieuw uitvinden. ;)
Bij deze:
http://beer.wonderhowto.com/how-to/carry-your-beer-style-with-these-diy-wooden-six-pack-holders-0140286/

(Maar zelf heb ik het gewoon met behulp van een paar flesjes gedaan.)

wilbertd

Citaat van: Wolter op 06-07-2014  16:59 uEven of topic.. Zie dat jij (als ik jouw vlag mag geloven) in Zweden woont. Heb jij mbt onderstaand topic misschien nog tips? http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,26235.msg401853.html#msg401853
De vlag klopt :)
'Waar ongeveer in Zweden' is dan mijn vraag.
Het is namelijk best een behoorlijk lapje grond hier.

Wolter

Citaat van: wilbertd op 07-07-2014  17:57 uDe vlag klopt :)
'Waar ongeveer in Zweden' is dan mijn vraag.
Het is namelijk best een behoorlijk lapje grond hier.

Je hebt gelijk. Heb al redelijk wat van die lap grond bekeken maar we rijden, als de weersverwachting goed genoeg is, richting de hoge kust dit jaar. Komen het land waarschijnlijk binnen via Malmö of Helsingborg (Hangt er een beetje vanaf of we zin in de brug of de boot hebben) en rijden dan via Stockholm naar boven.

broeder

Hoi,
Verdomd leuk SIX-kratje.
Ben zonder meer bereid om van dit idee gebruik te maken.

Groet,
Broeder Willem

wilbertd

Citaat van: broeder op 31-07-2014  21:51 uHoi,
Verdomd leuk SIX-kratje.
Ben zonder meer bereid om van dit idee gebruik te maken.

Groet,
Broeder Willem
Das verdomd fideel van je.
Als aanvulling wil ik er nog aan toevoegen dat je natuurlijk ook kratjes kunt maken speciaal voor een ander maat flesje, zoals de Steinie of 75 cl flessen.

Hier gaat ondertussen de productie in alle kleuren gestaag door.

Wolter

Leuke afwerking. Nu nog één in Faluröd.  ;D  Dan kunnen ze ook weer beter tegen de weersinvloeden.

wilbertd

Citaat van: Wolter op 03-08-2014  19:16 uLeuke afwerking. Nu nog één in Faluröd.
Ha, dat zijn ze allemaal, licht geschuurd wellicht, maar de Faluröd komt er toch zeker wel doorheen  :)

Wolter

Citaat van: wilbertd op 03-08-2014  19:20 uHa, dat zijn ze allemaal, licht geschuurd wellicht, maar de Faluröd komt er toch zeker wel doorheen  :)

Ik zag de rode gloed, maar dat komt natuurlijk door het schuren dat het wat meer glimt.
Godkväll

wilbertd

Citaat van: Wolter op 03-08-2014  19:34 umaar dat komt natuurlijk door het schuren dat het wat meer glimt.
(lijnzaadolie)

Vergelijkbare Topics (7)

1880

Reacties: 90
Gelezen: 50901

2076

Reacties: 1
Gelezen: 6850

19-01-2005 10:49 u
door SiriS
12061

Gestart door oranjeboombiertje

Reacties: 58
Gelezen: 18785

25243

Reacties: 2
Gelezen: 3443

5993

Reacties: 46
Gelezen: 20600

33448

Reacties: 8
Gelezen: 4313

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.