Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Forum op een andere server

Gestart door Jacques, 22-05-2014 23:51 u

Vorige topic - Volgende topic

Hay

Sorrie hoor maar het blijft wel mensenwerk en vooral vrijwilligers werk.
Neem aan dat de beheerders er ook nog een baan bij hebben.

Peterrr

Hier ook de hele dag geen contact....

Oscar

Citaat van: Peterrr op 09-07-2014  15:10 uHier ook de hele dag geen contact....

Dat zal voor iedereen zo zijn...een database fout is niet gebruiker gerelateerd. Feit is dat het forum er gisteren (08-07-2014) er vrijwel de gehele dag heft uit gelegen en dat het pas laat in de avond weer bereikbaar was. Ik neem aan dat Jacqes hier nog wel wat over meld.... :)

Maar het probleem schijn weer verholpen te zijn....dus we kunnen weer verder.... :brouwen:

Jacques

Citaat van: Hay op 09-07-2014  15:00 uSorrie hoor maar het blijft wel mensenwerk en vooral vrijwilligers werk.
Neem aan dat de beheerders er ook nog een baan bij hebben.
Citaat van: Fripel op 09-07-2014  13:52 uHier ook, van 's-ochtends vroeg tot 's-avonds laat....

Iets met een database-fout.

Geen communicatie gezien, ook niet achteraf  :(
Zal ongetwijfeld zijn redenen hebben maar ik vind het altijd fijn om dit dan ook gecommuniceerd te krijgen.

Gisteren heeft zich een storing voorgedaan op de server waardoor twee tabellen van het forum corrupt zijn geworden.
Diverse leden van het forum hebben mij per mail gemeld dat er problemen waren. Echter door omstandigheden was ik gisteren niet in de gelegenheid om mijn mail te bekijken voor 22.00 uur. Daarna moest het probleem nog opgelost worden en was de hulp van de hoster nodig. Tegen de tijd dat die het nodige had gedaan lag ik op één oor. Ja, ook ik moet werken...

Maar om herhaling te voorkomen zal ik de overige beheerders in kennis stellen op welke wijze zij in contact kunnen treden met de hoster.

zeebrew

Citaat van: Jacques op 09-07-2014  17:21 uGisteren heeft zich een storing voorgedaan op de server waardoor twee tabellen van het forum corrupt zijn geworden.
Diverse leden van het forum hebben mij per mail gemeld dat er problemen waren. Echter door omstandigheden was ik gisteren niet in de gelegenheid om mijn mail te bekijken voor 22.00 uur. Daarna moest het probleem nog opgelost worden en was de hulp van de hoster nodig. Tegen de tijd dat die het nodige had gedaan lag ik op één oor. Ja, ook ik moet werken...

Maar om herhaling te voorkomen zal ik de overige beheerders in kennis stellen op welke wijze zij in contact kunnen treden met de hoster.
Toch niet weer met Maxima op stap? :-*

Jacques

Citaat van: zeebrew op 09-07-2014  19:15 uToch niet weer met Maxima op stap? :-*

Nee, maar er zijn meer redenen waarom je een hele dag niet kunt forummen...

Fripel

Citaat van: Jacques op 09-07-2014  17:21 uGisteren heeft zich een storing voorgedaan op de server waardoor twee tabellen van het forum corrupt zijn geworden.

Duidelijk, het viel mij alleen op dat het weer werkte maar dat ik er geen berichtje over kon terug vinden. Ik snap heel goed dat het kan gebeuren en dat beheerders overdag gewoon werken en ook nog andere dingen doen, het was absoluut geen verwijt. Wellicht dat ik mijn bericht wat onhandig heb geformuleerd, excuus daarvoor.

Jacques

Citaat van: Fripel op 10-07-2014  01:42 uDuidelijk, het viel mij alleen op dat het weer werkte maar dat ik er geen berichtje over kon terug vinden. Ik snap heel goed dat het kan gebeuren en dat beheerders overdag gewoon werken en ook nog andere dingen doen, het was absoluut geen verwijt. Wellicht dat ik mijn bericht wat onhandig heb geformuleerd, excuus daarvoor.

Geen probleem. Het was er alleen niet van gekomen om terug te melden wat er aan de hand was. Op dit moment is het een beetje druk, zowel op het werk als privé. En een paar uur slapen hoort ook bij het dagritme.

Vergelijkbare Topics (7)

38265

Reacties: 6
Gelezen: 3940

11736

Reacties: 9
Gelezen: 6230

31905

Reacties: 25
Gelezen: 10068

44576

Reacties: 11
Gelezen: 748

5389

Reacties: 24
Gelezen: 8664

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.