Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

BrouwVisie 2 testen met eigen recepten?

Gestart door Hans VH, 06-10-2013 18:49 u

Vorige topic - Volgende topic

Hans VH

Om BrouwVisie 2 te testen wil ik mijn bestaande recepten importeren. Dit wil maar niet lukken. Hoe doe ik dat?
De backup files van de oude versie heb ik gekopieerd naar de locatie van de nieuwe, maar die kunnen ook niet geïmporteerd worden.

Oscar

Citaat van: Hans VH op 06-10-2013  18:49 uOm BrouwVisie 2 te testen wil ik mijn bestaande recepten importeren.

Complete map data van 1.96 kopieren naar de map van versie 2.x daarna versie 2.x opstarten conversie gaat vanzelf. Anders deze map (gezipt) mailen naar info ED BrouwVisie PUNT NL   :)

Hans VH

Citaat van: Oscar op 06-10-2013  19:38 uComplete map data van 1.96 kopieren naar de map van versie 2.x daarna versie 2.x opstarten conversie gaat vanzelf. Anders deze map (gezipt) mailen naar info ED BrouwVisie PUNT NL   :)
Heb ik gedaan, maar werkt niet. Gezipte map is opgestuurd. Alvast bedankt voor uw tijd.

orangeloo

Citaat van: Oscar op 06-10-2013  19:38 uComplete map data van 1.96 kopieren naar de map van versie 2.x daarna versie 2.x opstarten conversie gaat vanzelf. Anders deze map (gezipt) mailen naar info ED BrouwVisie PUNT NL   :)

Oscar bedoeld wellicht de complete inhoud van de dada map kopiëren, niet de map "overslepen".
Dan plaatst hij namelijk een map "data" in de map data , en dat is niet de bedoeling.  :brouwen:

Oscar

Dat klopt.Ondertussen is Hans al geholpen... :)

Hans VH

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.