Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Even voorstellen: wilfred

Gestart door wilfred3871, 27-01-2013 19:26 u

Vorige topic - Volgende topic

wilfred3871

Sinds een paar maanden ben ik hevig aan het lezen op dit forum maar nu zal ik mij even voorstellen. Ik ben wilfred en sinds 3 maanden bezig met bierbrouwen. Gisteren mijn 4e bier gebrouwen, een meibock. Omdat ik ongetwijfeld nog veel te vragen heb kom ik jullie her en der wel weer tegen op het forum.
Tot nu toe moet ik zeggen dat het forum erg leerzaam is én erg leuk om te lezen.

heijligers

Welkom Wilfred  :degroeten:
Zit je in de blikken of ben je al verder in het proces gevorderd?  :brouwen:

wilfred3871

Citaat van: heijligers op 27-01-2013  19:39 uWelkom Wilfred  :degroeten:
Zit je in de blikken of ben je al verder in het proces gevorderd ?  :brouwen:

De blikken heb ik overgeslagen want dat schijnt geen brouwen te zijn  ;)  (heb ik mij ook maar laten vertellen  :) )

heijligers

Blikken zijn leuk om goedkoop te beginnen, maar het is net als met soep uit een blik  :nut:

Jacques

Welkom Wilfred,

4 moutbrouwsels in 3 maanden tijd, je hebt er de vaart in. Nog een jaartje verder en we kunnen aan jou allerlei vragen stellen.  ;)

Succes met het verder uitbouwen van je hobby.

wilfred3871

Het tempo wordt vanzelf minder want het bier moet ook nog een keer gedronken worden.

smaalle

Citaat van: heijligers op 27-01-2013  20:43 uBlikken zijn leuk om goedkoop te beginnen, maar het is net als met soep uit een blik  :nut:
En wat is er mis met soep uit blik? Ik weet ook dat een zelfgemaakt soepje lekkerder is maar ik ben opgegroeid met bliksoep :pan:

heijligers

Citaat van: smaalle op 28-01-2013  20:08 uEn wat is er mis met soep uit blik? Ik weet ook dat een zelfgemaakt soepje lekkerder is maar ik ben opgegroeid met bliksoep :pan:
Er is verder niks mis mee, maar de kern van het verhaal bevestig je zelf al  :biersmile:

Vergelijkbare Topics (7)

21853

Reacties: 17
Gelezen: 5746

24918

Gestart door Marcello

Reacties: 5
Gelezen: 1705

37814

Reacties: 7
Gelezen: 2084

28706

Gestart door RFS

Gelezen: 2195

15913

Reacties: 10
Gelezen: 4479

42393

Gelezen: 995

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.