Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Eenvoudige etiketten met eigen logo

Gestart door McMelloW, 18-12-2012 21:00 u

Vorige topic - Volgende topic

McMelloW

Een nieuw ontwerp bedacht voor de etiketten met het logo van de Huysbrouwerij 'Op Zuylen'

De informatie op de etiketten is beperkt. Dit is gedaan omdat het niet voor de commercie is.
Opbouwende kritiek en opmerkingen zijn welkom

[edit]
Teksten in Abdijbier aangepast. Golfjes in Black Rock Bock iets lichter gemaakt.
[edit]

heijligers

Zien er leuk uit. Klopt het alc % van het abdijbier? Lijkt wat aan de lage kant.

McMelloW

Citaat van: heijligers op 18-12-2012  21:06 uZien er leuk uit. Klopt het alc % van het abdijbier? Lijkt wat aan de lage kant.

Goed gezien. Nee, er is een cijfertje weg gevallen.  :)

Pim

Abdijbier is één woord terwijl het op je etiket als twee afzonderlijke woorden staat. Of heb je dit wellicht bewust zo gedaan ?
Verder is een etiket natuurlijk altijd leuk. Zelf doe ik er overigens niet aan omdat ik het erg (te) veel werk vind       :biersmile:

seed7

De eenvoud van het geheel spreekt me aan.

De oranje oogt wat frisser dan de groene doordat er meer contrast is tussen de tekst en de achtergrond. Het groen op groen is wat vlakker. Ook zijn de golfjes bij de groene wat donkerder wat het etiket iets onrustiger maakt.

s7.

Vergelijkbare Topics (7)

30394

Reacties: 3
Gelezen: 2914

43156

Gestart door Josss

Reacties: 20
Gelezen: 4349

14429

Reacties: 9
Gelezen: 5381

26035

Gestart door JanSt

Reacties: 11
Gelezen: 6531

33448

Reacties: 8
Gelezen: 4307

45309

Gestart door LAM

Reacties: 2
Gelezen: 394

10170

Reacties: 12
Gelezen: 5706

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.