Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Gespot: RVS Pannen (voor de beginner?)

Gestart door Etn82, 23-10-2012 12:49 u

Vorige topic - Volgende topic

Etn82

Nog twee mooie RVS pannen gespot op Marktplaats.

Beide volgens mij zeer geschikt voor de beginnende brouwer.

Een van 20 liter:
http://link.marktplaats.nl/600814208
(Volgens mijn bekeringen is deze pan trouwens ongeveer 24 liter.)

En een van 25 liter:
http://link.marktplaats.nl/599946195

Edit: Linkjes verkort  ;D

Ralph

Bedankt! Ik heb een bod gedaan, want ik kan wel een pan gebruiken!

Etn82

heijligers

Etn82

fwouters

Het zijn wel mooie pannen om mijn spoelwater in op te warmen. Ik denk echter dat het handiger is om daarvoor iets elektrisch te kopen, of een grotere pan met een zijkraantje.
Anyway, ik zie dat er al flink wordt geboden door de forumleden dus ik zal me daar niet in mengen en zo de prijs opdrijven.
@Ralph, kijk wel uit dat je niet te enthousiast biedt, want je loopt richting de 60 euro en dat vind ik best veel voor die pan. (Mijn persoonlijke mening natuurlijk).

George81

Ik ben al lang op zoek naar een betaalbare warmwater pan van ±15 l.
ik ga voor die 20 l, is nog bij mij om de hoek ook.

Bedankt voor de spots!

Ralph

Citaat van: fwouters op 23-10-2012  14:31 u@Ralph, kijk wel uit dat je niet te enthousiast biedt, want je loopt richting de 60 euro en dat vind ik best veel voor die pan. (Mijn persoonlijke mening natuurlijk).

Bedankt voor de waarschuwing ;)! Ik wil ook weer niet te hoog gaan zitten, maar ik kan me voorstellen dat er veel animo is.

ik denk dat ik trouwens ook erg veel ga hebben aan jouw uitgebreide beschrijving over het JAVALfilter, fantastisch! :groots:
Wat voor capaciteit heeft die pan? Hij ziet er erg groot uit!
Ik vroeg me ook nog af wat het doel van de grote kraan is. Hoef je daardoor je mout niet meer uit de pan te scheppen soms? Excuses dat dit bericht nogal off-topic is...

EvdBroek

Citaat van: George81 op 23-10-2012  15:20 uIk ben al lang op zoek naar een betaalbare warmwater pan van ±15 l.
ik ga voor die 20 l, is nog bij mij om de hoek ook.

Ik denk dat je dan beter op zoek kunt gaan naar een elektrische weckpan op Marktplaats, die zijn veel goedkoper.

fwouters

Citaat van: Ralph op 24-10-2012  11:30 uBedankt voor de waarschuwing ;)! Ik wil ook weer niet te hoog gaan zitten, maar ik kan me voorstellen dat er veel animo is.

ik denk dat ik trouwens ook erg veel ga hebben aan jouw uitgebreide beschrijving over het JAVALfilter, fantastisch! :groots:
Wat voor capaciteit heeft die pan? Hij ziet er erg groot uit!
Ik vroeg me ook nog af wat het doel van de grote kraan is. Hoef je daardoor je mout niet meer uit de pan te scheppen soms? Excuses dat dit bericht nogal off-topic is...

Graag gedaan. Succes met de aankoop. En met het klussen :)
Ik zal inderdaad niet al teveel offtopic gaan en kort op je andere vraag reageren. Pannen zijn 50 liter. Ik kan met die grote kraan het geheel naar de andere pan laten lopen, waarin een filterketel zit. Ik vind het zelf echter handiger om dat JAVAL filter te gebruiken en het hele bezinksel achter te laten. De kraan gebruik ik nu alleen nog voor schoonmaken en leeg laten lopen. Een kraan heb je dus met zo'n JAVAL filter niet meer persé nodig.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.