Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Voor een simpele pils

Gestart door TobyJustus, 17-02-2012 13:47 u

Vorige topic - Volgende topic

TobyJustus

Hey,

Ben nu me 2e Brewferm pakketje aan het maken. Het is een simpel pilsje maar daar houd ik wel van. Dit wordt denk ik me label:

Ideeën wat ik er nog meer op kan zetten?

krek zat

Ziet er erg cool uit. Zou niet misstaan in de schappen van de winkel.
Als je volgens de wet een etiket wil zal er volgens mij ook nog een tht op moeten en de inhoud van het flesje.
En of het er op het flesje statiegeld zit, maar ik dat weet ik niet of dat wettelijk verplicht is. Voor thuis zou ik er niet veel meer aan toevoegen dan je nu hebt. Zoals gezegd ziet er strak uit

Gerb

Ziet er goed uit, doe je ook mee met de Brand wedstrijd?

En ik zou het niet moeten zeggen, maar 'me pilsje'??, dat is echt slecht Nederlands, maar dat terzijde..

Drents Hopbier

Citaat van: TobyJustus op 17-02-2012  13:47 u

Volgens mij wordt Pilsener meestal met gerstemout gebrouwen. En het plaatje lijkt me een veld met tarwe.

Hopbier

TobyJustus

Kijk en dat zijn dus de dingen die ik moet weten :)

- inhoud van het flesje moet er inderdaad nog op. Beetje onhandig zonder.
- Statiegeld is wel een leuke. Als ik er ruimte voor heb zet ik dat er bij

Ik doe niet mee aan wedstrijden nee. Ik heb daar nog geen kennis en/of spullen voor.
En geen pilsje? Dan is het 'je' het geen wat niet mag? Ik zal er aan denken ;)

En de detail van het veld.... heb ik inderdaad niet aan gedacht. Zal eens kijken of ik zulke afbeeldingen kan vinden met gerstemout

Dank voor de aanvullingen. Mocht je nog iets zien laat het me weten :)

TobyJustus

Met wat aanpassingen. Is dit wel mout? Geloof het wel toch?

Ronald_

Citaat van: TobyJustus op 17-02-2012  15:12 uMet wat aanpassingen. Is dit wel mout? Geloof het wel toch?

Zowel je logo als je alcoholpercentage als je maatvoering van de fles zijn met deze foto bijna niet te zien.

TobyJustus

Terug naar de tekentafel.

Gerb

Citaat van: TobyJustus op 17-02-2012  14:55 uEn geen pilsje? Dan is het 'je' het geen wat niet mag? Ik zal er aan denken ;)

Ik doelde meer op het 'me' voor het pilsje.  Maar goed, vergeet het, ik zit te zeuren. Het etiket ziet er goed uit. Heb je nog een naam van de brouwerij die je ergens vermeld of is het de Justus brouwerij?

TobyJustus

Ik houd het op Justus Brouwerij inderdaad. Justus Bier volstaat wat dat betreft. Is toch voor thuis gebruik :)

TobyJustus

Wat aangepast weer! Ik kom er wel :P

RobinB

Citaat van: TobyJustus op 17-02-2012  15:12 uIs dit wel mout? Geloof het wel toch?

Nee, maar het lijkt wèl gerst... ;)

TobyJustus

Haha lekker handig dan. Onhandig als je niet helemaal weet hoe het er uit moet zien :)

Nog een poging :P

RobinB

Dat is weer tarwe denk ik.
Hint: mout staat niet op het veld... ;)

TobyJustus

Mout is ontkiemd en daarna gedroogd graan

bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Mout

Dus dan kan ik wel een graan veld tonen toch? :)

RobinB

Tuurlijk kan je een graanveld tonen, niks mis mee.
Echter je vraag was of dat mout was, dat was het niet. :)

Het is (gezien je foto's totnogtoe) tarwe of gerst geweest, beide is wel mout van te maken.

TobyJustus

is niet niets dan nog :) Mout is geen leuke achtergrond in ieder geval. Maar eens met wat foto's spelen

David Steeman

Mout, gerst, tarwe... Ik vind het in ieder geval een érg mooi etiket!

davadox

Citaat van: RobinB op 17-02-2012  18:59 uDat is weer tarwe denk ik.
Hint: mout staat niet op het veld... ;)

Haha had stil gehouden joh,pas als hij een etikette liet zien met zonnebloemen had je pas in moeten grijpen!

Maar het ziet er netjes uit hoor.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.