Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Effe voorstellen: Hilco

Gestart door hilco, 15-01-2011 20:05 u

Vorige topic - Volgende topic

hilco

Goedendag ik ben Hilco

Ben sinds een paar dagen aan het brouwen geslagen na een tip van een klant van ons (brouwerij De Molen in bodegraven) met een Brewferm startset luxe.
In het dagelijks leven werk ik als bandenboer in mijn eigen bedrijfje waar we alles op het gebied van autobanden doen. (heel iets anders dus)
Zocht een leuke hobby om lekker thuis te kunnen doen zonder dure clubs of verenigingen gewoon lekker zelf experimenteren en ben niet vies van een biertje op z'n tijd. :proost:

Dus bij deze heb ik me voorgesteld denk ik zo.

Tsjerk

Hilco, welkom in de wereld van hobbybrouwen. Alle info voor deze geweldige hobby kun je hier op dit forum vinden.
Maar pas op, het is een zeer verslavende hobby.

Brouwse  :brouwen:

Hopmans

Citaat van: hilco op 15-01-2011  20:05 uIn het dagelijks leven werk ik als bandenboer in mijn eigen bedrijfje waar we alles op het gebied van autobanden doen. (heel iets anders dus)

Hè hè. eindelijk een normaal persoon.

:duimop:

Robert1968

CiteerZocht een leuke hobby om lekker thuis te kunnen doen zonder dure clubs of verenigingen gewoon lekker zelf experimenteren en ben niet vies van een biertje op z'n tijd.

Voor pak en beet drie tientjes ben je al lid van een bierbrouwvereniging. De kennis die je daar opdoet is onbetaalbaar en maakt je bier alleen maar beter. Verkeerd "experimenteren" is uiteindelijk ook een kostbare zaak.

Vaak kun je via de club ook goedkoper aan grondstoffen komen en verdien je daarmee (ook) je lidmaatschap terug.

Groet en brouw/experimenteer ze!

Kleine_Schriek

Heel veel brouwplezier en stel gerust alle vragen die in je opkomen!

Antoinette

Oscar

Citaat van: Robert de Boer op 16-01-2011  06:31 uVoor pak en beet drie tientjes ben je al lid van een bierbrouwvereniging. De kennis die je daar opdoet is onbetaalbaar en maakt je bier alleen maar beter.

En daarbij levert een vereniging je ook gemiddeld 1x per maand een gezellige avond op met mede bierbrouwers... :biersmile:

Oh ja : Welkom hier !!

De Kiekert

Welkom Hilco.
 Pas op wat nog meer verslavend is dan ons bier, is de onuitputtelijke bron van info die dit forum je levert.
Ik heb je gewaarschuwd!  :biersmile:

hilco

Dank jullie voor alle reacties en zal er nog is over nadenken lid van een club te worden... ben eigen baasie dus heb altijd te weinig tijd voor zulk soort dingen... maar houd het in gedachten.

goom

Hallo Hilco

Welkom hier.
Leuk dat je ook uit de regio komt.
Ik ben ook destijds begonnen met blikbrouwen, is een goed begin

groet Goom

aldo

Citaat van: goom op 16-01-2011  16:35 uHallo Hilco

Welkom hier.
Leuk dat je ook uit de regio komt.
Ik ben ook destijds begonnen met blikbrouwen, is een goed begin

groet Goom

Dat wordt elkaars biertjes proeven jongens! :proost:

goom

Citaat van: aldo op 16-01-2011  16:54 uDat wordt elkaars biertjes proeven jongens! :proost:
Er zijn ergere dingen te bedenken toch?

hilco

KoosH

Welkom Hilco,

Ben zelf ook sinds korte tijd aan deze hobby begonnen.
Dit forum was voor mij een grote stimulans om te gaan brouwen.
De forumleden zijn een bron van kennis en geven altijd goed advies.

Succes met je bedrijf en nieuwe hobby.

Vergelijkbare Topics (7)

44073

Reacties: 5
Gelezen: 754

34673

Reacties: 8
Gelezen: 2073

41754

Reacties: 4
Gelezen: 992

32310

Reacties: 3
Gelezen: 1130

28014

Reacties: 13
Gelezen: 4545

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.