Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Gezocht: brouwerij die op vraag brouwt

Gestart door beats, 10-10-2010 10:38 u

Vorige topic - Volgende topic

beats

Ik ben op zoek naar een brouwerij die me 300 à 500 liter kan leveren van eigen recept, natuurlijk liefst zo goedkoop mogelijk. het moet wel allemaal wettelijk in orde zijn voor commerciële verkoop. Ik heb brouwerij Écaussinnes al doorgekregen en eventueel de Proefbrouwerij, maar kent er iemand nog andere?

Kleine_Schriek

Volgens mij brouwt 3Horne per 1000 liter

JeroenCV

Oscar

Hij woont In Belgie...Brouwerij de Graal brouwt ook voor derden...

biersmurf

Volgens het vlaggetje is beats een Vlaming.
Ik denk dan ook dat hij gebaat is bij adressen in Belgie die voor hem kunnen brouwen.
Handig zou zijn om de streek te weten er zijn genoeg kleine brouwerijen in Belgie die een brouwseltje van 500 liter maken.
Denk eens aan de vlier
het hofbrouwerijke.
Boelens
 en nog vele andere natuurlijk.

beats

Streek maakt me niet veel uit, ik ben zelf van het Antwerpse maar kan het gemakkelijk ergens verder gaan ophalen. 'thofbrouwerijke is de oorspronkelijke brouwer, maar ik zoek eventueel goedkopere alternatieven :) Bovendien zit Jef z'n planning meestel stampvol en dan duurt het te lang. Ik ga alvast een paar van de hierboven genoemde contacteren, merci!

biersmurf

Contact me maar voor meer adressen van kleine brouwerijtjes.
Deel van mijn hobby is om juist "de kleintjes" te bezoeken waar ik aardige contactan aan over houd.

Ronnie

Brouwerij De Graal zoals Oscar zegt. Is in de Vlaamse Ardennen.
Ook in Menen bij Alvinne.
en vanaf 1000 liter De Proefbrouwerij (Andelot) van Naudts in Lochristi. Hiervan geen website gevonden.

Stel je vraag ook eens op het Vlaams forum.
Daar zit een lid die ook officieel kleine brouwsels doet, maar ik ben vergeten wie dat was.
 :degroeten:

MO

De Graal is minimaal 1000 liter. Lochristi inderdaad 1000 minimaal, dat wordt vaak 1200.

Oscar

Citaat van: MO op 10-10-2010  20:52 uDe Graal is minimaal 1000 liter.

Volgens hun website toch echt 500 liter.... ;)

Van hun website :

CiteerKlanten kunnen hun eigen bier laten maken, en dit reeds vanaf kleine volumes (500 liter of een veelvoud ervan), en steeds aan zeer voordelige prijzen.

MO

Die info is achterhaald. Laat oxhead dit maar bevestigen.

Oscar

Citaat van: MO op 10-10-2010  21:55 uDie info is achterhaald.

Dat zou inderdaad kunnen... maar zou ik slecht vinden van zo'n brouwerij.

Oxhead

Yep bij de Graal minstens 1000 liter i.v.m nieuwe instalatie.

Oxhead

Citaat van: beats op 10-10-2010  16:49 uStreek maakt me niet veel uit, ik ben zelf van het Antwerpse maar kan het gemakkelijk ergens verder gaan ophalen. 'thofbrouwerijke is de oorspronkelijke brouwer, maar ik zoek eventueel goedkopere alternatieven :) Bovendien zit Jef z'n planning meestel stampvol en dan duurt het te lang. Ik ga alvast een paar van de hierboven genoemde contacteren, merci!

Kwa prijs zal het niet veel goedkoper kunnen. Het kost nou eenmaal wat het kost.

VEMP

Heeft iemand contact gegevens kunnen vinden van de Proefbrouwerij?

Oscar

Citaat van: VEMP op 29-11-2010  18:11 uHeeft iemand contact gegevens kunnen vinden van de Proefbrouwerij?

Wou je commercieel gaan ? Link  :)

VEMP

Croch

Volgens mij brouwt Klein Duimpje (Hillegom) ook op aanvraag, al durf ik niets te zeggen over de minimale en maximale hoeveelheden. Ik weet dat Erik in ieder geval speciaal een bier maakt voor een café in Haarlem. Mocht je meer willen weten moet je maar even pm'en voor contact gegevens.

30cl

Geen idee hoeveel deze kan brouwen. Niks op zijn site vermeld maar doet wel opdrachten: http://www.desnaterendearend.nl/

Johannes

Deze besteed zelf ook uit, dus dat heeft waarschijnlijk niet zoveel zin.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.