Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Terug van weggeweest

Gestart door piele, 09-05-2010 12:27 u

Vorige topic - Volgende topic

piele

Beste brouwers!

2 jaar geleden heb ik onverwacht de brouwhobby moeten opgeven wegens een plotselinge verhuizing, en de ruimte waar ik kwam te wonen, was geen plaats voor brouwen.

Ik ben nu een paar maanden geleden gaan samenwonen met mijn vriendin, en die is net als ik een fan van lekkere biertjes.
Het was een paar weken geleden dat wij, tijdens onze vakantie in Limburg, op bezoek gingen bij de Hertog Jan brouwerij, waarna zij voorstelde om het brouwen weer op te pakken.

We zijn nu bezig de resterende apparatuur een beetje bij elkaar te sprokkelen, en op zeer korte termijn gaat het eerste biertje sinds tijden gebrouwen worden.

:degroeten:

Peter & Mimi

dennis

Leuk hoor!  Welkom terug en veel brouw succes en plezier!

Jacques

Ja, soms gebeurt het dat je door omstandigheden een tijd niet brouwt. Bij een echte hobbybrouwer komt het brouwvirus echter altijd weer opzetten. Leuk om te horen dat je vriendien je steunt in je hobby. Dat maakt het brouwen een stuk aangenamer...

goom

Albertus

Wanneer je na zo'n afwezigheid het brouwen weer oppakt ben je echt goed gemotiveerd. En met zijn twee├źn brouwen is nog beter. Succes!

Bert

Oscar

Welkom terug Peter  :dansen: :hoera:
dus ik oktober op de Hobbybrouwendag in Oss kunnen we biertjes met je ruilen ?  :biersmile: ;) Of op het ONK al... ;D

RobinB

Hey Piele (blijft een vreemde nick), welkom terug en brouw ze!
 :brouwen:

Oscar

Citaat van: RobinB op 09-05-2010  20:36 uHey Piele (blijft een vreemde nick),

Eens.. verander je forum naam in Peter & mimi  ;)

piele

@ all
Bedankt voor de reacties. De motivatie zit er flink in! Komende week even snel een walsmolen (foto's volgen) en een hevelfilter in elkaar knallen, en dan kan er gebrouwen worden!

@ Oscar
De hobbybrouwdag moet wel lukken, het ONK is niet te doen haha.

:degroeten:
Peter

Vergelijkbare Topics (7)

29177

Reacties: 17
Gelezen: 6651

24811

Reacties: 5
Gelezen: 1812

40559

Reacties: 4
Gelezen: 917

20075

Reacties: 11
Gelezen: 4872

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.