Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Voorstellen: Glenn

Gestart door glenn, 15-02-2010 09:40 u

Vorige topic - Volgende topic

glenn

Hallo allemaal,

Ik ben glenn en heb dit hele forum al van voor naar achter en omgekeerd doorgelezen. en zo al veel wijzer geworden want na mijn 2de blik gebrouwen te hebben en telkens een leuk resultaat gehad te hebben. Ben ik vanplan het grote werk te doen.
ps
ik ben 17 woensdag 18 joeppie.
ik volg opleiding kok
ik woon in Kuurne

Leeghwater

Welkom Glenn!
Leuk dat je eerste twee brouwsels goed gelukt zijn! Altijd fijn als je een prettig drinkbaar resultaat krijgt.
Laat je ons weten wat je plannen zijn voor het "echte werk"?

Proost! :proost:

Liemingbrouwer

Citaat van: glenn op 15-02-2010  09:40 uHallo allemaal,

Ik ben glenn en heb dit hele forum al van voor naar achter en omgekeerd doorgelezen.

Welkom hier; bovenstaande vind ik indrukwekkend; hoeveel maanden ben je hier mee bezig geweest??? :)

JWVG

Citaat van: Liemingbrouwer op 15-02-2010  11:07 uWelkom hier; bovenstaande vind ik indrukwekkend; hoeveel maanden ben je hier mee bezig geweest??? :)

:D Het viel mij ook al op dat het ene statement:

Citaat van: glenn op 15-02-2010  09:40 uIk ben glenn en heb dit hele forum al van voor naar achter en omgekeerd doorgelezen.

niet te verenigen is met het volgende statement:

Citaat van: glenn op 15-02-2010  09:40 uik ben 17 woensdag 18 joeppie.

Als je 124 was geweest, had ik je misschien geloofd  ;D. Maar genoeg geflauwd: welkom op het forum!

:degroeten: JW.

j3r03nq

Zo!, nou durft ie gelijk niet meer  :P

Menno

Hoezo, JWVG, de scholieren van 17-18 hebben een gouden leven, volop tijd voor Internet. ;D

Geldt trouwens ook voor studenten en onderzoekers, hahahah!!!  >:D

;D :degroeten:

Oscar

Citaat van: Menno op 22-02-2010  19:37 uGeldt trouwens ook voor studenten en onderzoekers, hahahah!!!  >:D

En helpdesk medewerkers... Brouwers helaas niet... ;)

njitsver

hoi,

Je bent van Kuurne lees ik.
Je bent van harte uitgenodigd eens een sessie bij te wonen of eens eentje van mijn eigenbrouw te komen drinken daar ik hier in het gebuurte niet echt iemand ken met dezelfde passie.

groetjes,
Stijn

Kleine_Schriek

Welkom en veel brouw/proef plezier!

Vergelijkbare Topics (7)

33059

Reacties: 1
Gelezen: 1061

30869

Reacties: 4
Gelezen: 1677

40737

Reacties: 5
Gelezen: 1171

28058

Reacties: 78
Gelezen: 26811

22150

Gestart door Fred666

Reacties: 4
Gelezen: 1563

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.