Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

BKG Bierkeuring; extra keuringsmoment via de Amervallei

Gestart door Jorgo, 24-01-2022 11:27 u

Vorige topic - Volgende topic

Bvk1983

Citaat van: Novice77 op 21-03-2022  19:22 uWat vreemd, ik heb helemaal geen uitslag gezien... Krijg je die in je mail? Ik zie ook geen update in de eerste post van dit draadje.

Nee op de website van Amervallei zijn de uitslagen te zien. Ik heb om de paar dagen daar gekeken of er al iets bekend was.

Novice77

Daar zie ik ook nog niets. Ik wacht het nog wel even af, geduld hoort bij de hobby  :beersmiley:

Bvk1983

Citaat van: Novice77 op 21-03-2022  19:47 uDaar zie ik ook nog niets. Ik wacht het nog wel even af, geduld hoort bij de hobby  :beersmiley:
uitslagen

Hier zijn ze te zien.

vanderhoeve

Ik kan hem ook niet openen, ben heel benieuwd, 1 met 86 punten en 1 met 88 ;D

Novice77

Citaat van: Bvk1983 op 21-03-2022  20:22 uuitslagen

Hier zijn ze te zien.
Dank voor de link.

Kijk eens aan, een bescheiden derde plek bij klasse C! Ik voel me vereerd  :groots: Ik zal ook mijn recept even plaatsen.

vanderhoeve

Citaat van: vanderhoeve op 21-03-2022  20:43 uIk kan hem ook niet openen, ben heel benieuwd, 1 met 86 punten en 1 met 88 ;D

Het is gelukt.
Ik kon hem via de telefoon niet openen, op de laptop wel.

Jorgo

De uitslagen zijn bekend! Ga naar https://www.wedstrijd-amervallei.nl/uitslagen en download je keuringsformulier.

Iedereen met een mooi resultaat gefeliciteerd; voor de rest geldt: keep on brewing!

Jorgo

Hi Novice77,

Is het je inmiddels gelukt om de uitslagen te bemachtingen? Als dat niet het geval is neem dan even contact met mij op via jorgo@growth-dynamics.nl en vermeld daarbij even je echte naam/ emailadres zodat ik je kan opzoeken in de uitslagen.

Groet,

Jorgo

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.