Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Huurbrouwerij gezocht

Gestart door Scholten-Horst, 14-12-2021 20:26 u

Vorige topic - Volgende topic

Scholten-Horst

Goedenavond allen,

Aankomend jaar wil ik eenmalig een recept van mij gaan laten huurbrouwen. Het betreft een vrij standaard Irish red ale. Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar vind vrijwel alleen maar huurbrouwers waarbij de minimale hoeveelheid 1000 liter is. Dit is me wat aan de hoge kant en zou eerder in de richting van 200 tot 500 liter willen. Mijn vraag is of iemand mij hier aan een adresje kan helpen? Het zou mooi zijn als het in Twente of omstreken lag.

Alvast bedankt,

BBD

Citaat van: Scholten-Horst op 14-12-2021  20:26 uzou eerder in de richting van 200 tot 500 liter willen. Mijn vraag is of iemand mij hier aan een adresje kan helpen? Het zou mooi zijn als het in Twente of omstreken lag.

Vorige week nog iemand over de vloer gehad, die een brouwerij vertegenwoordigd. Die doen ook huurbrouw.

ik vind echter 200-500 liter nog wel een behoorlijk speling... Weet ook niet hoe ik dit moet zien;

"Eigenlijk wil ik 200 maar als het moet is 500 ook ok"?

Daarbij komt ook dat 200 liter afnemen meer kost per liter dan 500 of 1000 liter. Maar dat had je misschien al wel bedacht...

Bvk1983

Citaat van: Scholten-Horst op 14-12-2021  20:26 uGoedenavond allen,

Aankomend jaar wil ik eenmalig een recept van mij gaan laten huur-brouwen. Het betreft een vrij standaard Irish red ale. Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar vind vrijwel alleen maar huurbrouwers waarbij de minimale hoeveelheid 1000 liter is. Dit is me wat aan de hoge kant en zou eerder in de richting van 200 tot 500 liter willen. Mijn vraag is of iemand mij hier aan een adresje kan helpen? Het zou mooi zijn als het in Twente of omstreken lag.

Alvast bedankt,

Misschien dat Eanske aan huurbrouw doet? Even een bericht naar Oskar hier op het forum sturen.

Micha

Ik heb hier nog een foldertje liggen van Brauw (www.brauw.be). Weliswaar niet in de richting, maar wellicht toch nog interessant om te overwegen. Ze bieden contract brouwen aan voor 500 L, maar ook de optie 'zelf brouwen', waarbij 100 L en 500L mogelijk is. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik kan je helaas niet vertellen hoe goed dit is. Maar onder het motto 'niet geschoten...' kun je natuurlijk altijd een keer informeren?

serojt

Citaat van: Micha op 15-12-2021  10:11 uIk heb hier nog een foldertje liggen van Brauw (www.brauw.be). Weliswaar niet in de richting, maar wellicht toch nog interessant om te overwegen. Ze bieden contract brouwen aan voor 500 L, maar ook de optie 'zelf brouwen', waarbij 100 L en 500L mogelijk is. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik kan je helaas niet vertellen hoe goed dit is. Maar onder het motto 'niet geschoten...' kun je natuurlijk altijd een keer informeren?
Ik heb recent nog contact gehad met Brauw, en ze zijn gestopt met hun 100L ketels.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.