Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Goede bierwinkels!

Gestart door Johannes, 24-12-2004 13:37 u

Vorige topic - Volgende topic

Pim

Beer Dudes aan Tolstraat 3, 5141 BT in Waalwijk heeft een heel mooi aanbod van craft bieren tegen keurige prijzen.

Zowel een website (24x7) als een fysieke winkel (vrijdag: 16:00 - 20:00 uur ; zaterdag: 11:00 - 17:00 uur).

Miel Blok (tel.: 06 317 902 35) zwaait er de scepter en hij heeft ook nog eens verstand van de bieren die hij aanbiedt.

Aanrader!!

Jacques

Citaat van: Pim op 25-10-2021  20:38 uBeer Dudes aan Tolstraat 3, 5141 BT in Waalwijk heeft een heel mooi aanbod van craft bieren tegen keurige prijzen.

Zowel een website (24x7) als een fysieke winkel (vrijdag: 16:00 - 20:00 uur ; zaterdag: 11:00 - 17:00 uur).

Miel Blok (tel.: 06 317 902 35) zwaait er de scepter en hij heeft ook nog eens verstand van de bieren die hij aanbiedt.

Aanrader!!

Op de lijst gezet. Binnenkort eens langs gaan...

Jacques

Ik was laatst bij de Vinotheek in Waalwijk. Anders dan de naam doet vermoeden hebben ze hier heel veel bier. Meer dan 1000 verschillende bieren waaronder hele bijzondere. Ook veel grote flessen.

JanDeGraaff

Tot mijn schrik ende verbaezingh kwam ik erachter dat de firma Melchers uit de Barrevoetestraat 15, Haarlem nog helemaal niet genoemd wordt in dit draadje.

Een erg mooie zaak met een heel groot bierassortiment. Het leuke is dat de bieren er gesorteerd zijn op land en dat zijn er nogal wat. Ook voor speciaalbieren is ruim aandacht; ik heb er menig verrassing op de kop getikt. Grote flessen, kleine, blik; ze hebben een hoop. Keuzestress is er niet vreemd en zo sta je al gauw langer te kijken en te zoeken dan je dacht.

Jacques

Citaat van: JanDeGraaff op 03-11-2021  22:53 uTot mijn schrik ende verbaezingh kwam ik erachter dat de firma Melchers uit de Barrevoetestraat 15, Haarlem nog helemaal niet genoemd wordt in dit draadje.

Een erg mooie zaak met een heel groot bierassortiment. Het leuke is dat de bieren er gesorteerd zijn op land en dat zijn er nogal wat. Ook voor speciaalbieren is ruim aandacht; ik heb er menig verrassing op de kop getikt. Grote flessen, kleine, blik; ze hebben een hoop. Keuzestress is er niet vreemd en zo sta je al gauw langer te kijken en te zoeken dan je dacht.

Inderdaad een mooie zaak, die door mij meerdere keren is bezocht.
Staat dan ook al heel lang op de kaart.

bastiaandalen

Ik als geboren en getogen Ermeloër ben natuurlijk mega trots op Burg Bieren en deze staat nog steeds bij mij op de nr 1 uiteraard. Echter is het zoals andere al aangaven een enorm assortiment wel maar helaas vrij prijzig soms.

Twee weken geleden ben ik voor het eerst in Het Bierparadijs in Maarssen geweest. Meer dan 1500 speciaalbieren met ook veel grote flessen. Qua prijs viel het mij reuze mee en in de winkel werd ik ook goed geholpen! Burg Bieren ga ik graag naar toe, maar als ik wat meer op de centen moet letten is het Bierparadijs voor mij in ieder geval een mooi alternatief

Jacques

Citaat van: bastiaandalen op 04-11-2021  15:52 uTwee weken geleden ben ik voor het eerst in Het Bierparadijs in Maarssen geweest. Meer dan 1500 speciaalbieren met ook veel grote flessen. Qua prijs viel het mij reuze mee en in de winkel werd ik ook goed geholpen! Burg Bieren ga ik graag naar toe, maar als ik wat meer op de centen moet letten is het Bierparadijs voor mij in ieder geval een mooi alternatief

Die stond nog niet op de kaart. Alsnog toegevoegd.

Rickm

In limburgse plaatsje melick is sinds kort ook een nieuwe bierwinkel. Deze is gevestigd aan de dorpsstraat 81 genaamd de biersalon.

https://www.debiersalon.nl/

Ben er een paar keer geweest en vind het een mooie winkel. De winkel is geopend door een jonge ondernemer en geeft prima advies als je er bent.

Jacques

Citaat van: Rickm op 05-11-2021  09:30 uIn limburgse plaatsje melick is sinds kort ook een nieuwe bierwinkel. Deze is gevestigd aan de dorpsstraat 81 genaamd de biersalon.

https://www.debiersalon.nl/

Ben er een paar keer geweest en vind het een mooie winkel. De winkel is geopend door een jonge ondernemer en geeft prima advies als je er bent.

Toegevoegd. Stevige prijzen overigens...

Captain Hatteras

Bergen op Zoom heeft ook al even weer een nieuw leuk bierwinkeltje in de binnenstad, De Bierwinkel Man:
https://debierwinkelman.nl/
Adres
Kortemeestraat 26
Bergen op Zoom

Verder is Brouwerij Sterck verplaatst van de Bosstraat naar Kruisakkers 28 en op Markiezaatsweg 11 zit Slijterij de Zeeland deze staat momenteel als Vinotheek in t mapje.

Jacques

Citaat van: Captain Hatteras op 10-11-2021  22:19 uBergen op Zoom heeft ook al even weer een nieuw leuk bierwinkeltje in de binnenstad, De Bierwinkel Man:
https://debierwinkelman.nl/
Adres
Kortemeestraat 26
Bergen op Zoom

Verder is Brouwerij Sterck verplaatst van de Bosstraat naar Kruisakkers 28 en op Markiezaatsweg 11 zit Slijterij de Zeeland deze staat momenteel als Vinotheek in t mapje.

Bedankt vooor jouw update. Verwerkt op de kaart.

Luiaard

Een oudere zaak, maar zag deze nog niet op de kaart van Jacques:

Wijnhuis Sonsbeek
Jacob Cremerstraat 108, 6821 DH Arnhem
https://wijnhuissonsbeek.nl/

Kleine zaak maar veel keuze uit speciaalbier. Het assortiment is ook in te zien op Untappd

Eriks

Misschien ook goed en leuk om te doen, om alle bekenede (of juist ook de minder bekende) leveranciers van brouw materiaal toe te voegen/nieuwe kaart. De bekende kennen we allemaal wel, de van de kooy/Brouwmarkt/SBI/etc maar misschien zitten er nog andere leuke pareltjes tussen

Jacques

Citaat van: Luiaard op 24-03-2022  11:27 uEen oudere zaak, maar zag deze nog niet op de kaart van Jacques:

Wijnhuis Sonsbeek
Jacob Cremerstraat 108, 6821 DH Arnhem
https://wijnhuissonsbeek.nl/

Kleine zaak maar veel keuze uit speciaalbier. Het assortiment is ook in te zien op Untappd

Toegevoegd.

Jacques

Citaat van: Eriks op 24-03-2022  11:40 uMisschien ook goed en leuk om te doen, om alle bekenede (of juist ook de minder bekende) leveranciers van brouw materiaal toe te voegen/nieuwe kaart. De bekende kennen we allemaal wel, de van de kooy/Brouwmarkt/SBI/etc maar misschien zitten er nog andere leuke pareltjes tussen

Het forum is nu voorzien van nieuwe responsieve software voor gebruik op je mobiel.
De rest van de site moet ook nog worden omgezet. Daar begin ik over niet al te lange tijd mee. Dat is een hele grote klus. Niet alles zal worden omgezet. Bij de site van de leveranciers wil ik een kaartje maken zoals voor brouwerijen, biercafés en slijterijen. Maar dat kan ook een aparte laag worden van de bestaande kaart.

Vergelijkbare Topics (5)

6806

Gestart door Menno

Reacties: 50
Gelezen: 17680

16664

Reacties: 2
Gelezen: 2841

179

Reacties: 20
Gelezen: 18855

7038

Reacties: 3
Gelezen: 1757

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.