Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Wat gebruiken jullie om het bier te onderscheiden

Gestart door Edolem, 26-06-2014 23:03 u

Vorige topic - Volgende topic

michielr

Citaat van: Ooievaar op 30-06-2014  09:48 uBedankt voor het zoeken! Ik heb ze besteld bij Staples. Toch het minst duur. Bij hetetiket.nl kwam ik trouwens uiteindelijk op een bedrag van €33,28 uit ipv €17,50 incl verwerkings/verzendkosten en btw.

Ok, ik had inderdaad nog niet doorgeklikt. Goed om te weten, ik denk dat ik binnenkort ook wat stickers ga bestellen.

David Steeman

Ik gebruik de kroonkurketiketjes ook sinds een tijdje. Ik maak ze met Herma Label Designer. Wat me het meest bevalt aan dat programmaatje is dat je de positie van het eerste te printen etiket grafisch kan selecteren, zo kan je het 25ste labeltje selecteren en het blad nog eens door de printer duwen als je al 24 labeltjes van het blad gehaald hebt.

Ter info: voor de Belgen is Prixos.be de goedkoopste na verzending.

udo

Ik nummer de flessen met een merkstift op de kroonkurken.
In de elektronische kalender geef ik dan op nummer aan welk brouwsel aan de beurt is om geproefd te mogen gaan worden.

Jacques

Citaat van: udo op 19-07-2014  17:39 uIn de elektronische kalender geef ik dan op nummer aan welk brouwsel aan de beurt is om geproefd te mogen gaan worden.

Proeven mag natuurlijk altijd...

Edolem

Gisteren gebotteld en voor eerste keer met de stickers gewerkt. De wordfile van Albertus werd niet goed omgezet op mijn printer. Maar ik heb met de herma designer gewerkt. Wonderbaarlijk makkelijk. Aanrader!
bedankt allemaal voor de reacties!

brouwmus

Ik heb mijn pakje Herma-labels overigens besteld via de plaatselijke Bruna, even doorgeven wat ik moest hebben en het werd bij de groothandel meebesteld.

Levertijd: een dag of drie.
Kosten totaal: 14,04.

Dus geen extra verwerkings- en leveringskosten, ik moest alleen twee keer naar de stad fietsen à een kwartiertje per enkele reis :)

Groet,
John

Ooievaar

Ik heb wanneer ik dat Herma programma gebruik dat er relatief veel ruimte open gelaten wordt aan de onderzijde van de sticker in vergelijking met de marge die aan de bovenzijde wordt aangehouden.

Hebben jullie dat ook?

Pim

Citaat van: Ooievaar op 28-07-2014  16:53 uIk heb wanneer ik dat Herma programma gebruik dat er relatief veel ruimte open gelaten wordt aan de onderzijde van de sticker in vergelijking met de marge die aan de bovenzijde wordt aangehouden.

Hebben jullie dat ook?
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bijgaand een plaatje van een stikkertje wat ik met Herma Labeldesigner heb gemaakt. Om enige marge te hebben, heb ik rondom wat ruimte vrijgehouden. Vervolgens geef ik op hoeveel stickers ik geprint wil hebben en dat wordt keurig uitgevoerd. Je kunt zelfs opgeven wat de eerste positie is van waar af geprint moet gaan worden zodat je ook deels gebruikte vellen stickers kunt opmaken.
Het stickertje is 20 mm in doorsnede

Pim

Kan iemand mij helpen aan Herma Label Designer ? De nieuwste versie (3.0 pro) is een betaalde versie en de oude software welke gratis was, staat niet meer op hun site. Heb Window opnieuw moeten installeren en nu blijk is de sw niet bewaard te hebben   :huilen:

Mag ook via PM als je dat liever doet.
Dank !   :biersmile:

Oscar

Citaat van: Pim op 23-07-2015  21:34 uKan iemand mij helpen aan Herma Label Designer ?

http://herma-label-designer-plus.software.informer.com/download/

Volgens mij gewoon gratis hoor...

Markiej87

Pim

Citaat van: Oscar op 23-07-2015  21:43 uhttp://herma-label-designer-plus.software.informer.com/download/

Volgens mij gewoon gratis hoor...
Dank je Oscar maar dat is in ieder geval niet de officiële software en dus durf ik die niet te installeren. Op de Herma site is versie 3 namelijk niet gratis dus waarom zou deze via een andere site plotseling wel gratis zijn?   :weetniet:

Dan heb ik liever een backlevel versie welke wel gratis is en zonder bijkomende narigheid.  :police:

Pim

Citaat van: Markiej87 op 23-07-2015  22:01 uKan toch gewoon in Word?
Kan inderdaad ook in Word maar die Herma software was erg handig in het gebruik en het kiezen van het aantal te printen labels, etc.

Vergelijkbare Topics (7)

36565

Reacties: 24
Gelezen: 3451

22898

Reacties: 23
Gelezen: 8691

5837

Gestart door Coert

Reacties: 6
Gelezen: 3559

38715

Gestart door remolen

Reacties: 8
Gelezen: 2422

34966

Reacties: 12
Gelezen: 2615

26034

Reacties: 11
Gelezen: 3411

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.