Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

De mythe van hete oxidatie

Gestart door Adrie, 28-01-2009 10:09 u

Vorige topic - Volgende topic

RobinB

Citaat van: PatrickBrouwer op 19-05-2013  16:03 uIk heb het bier wel laten 'kletteren'. Gewoon de slang iaan de bovenkant van de hals gelaten.
Dat was vlak voor het vergisten?
Dan was hij vast al koel en zal het zeker meevallen. 

PatrickBrouwer

Het bier zal zo'n 18 graden zijn geweest. Gewoon het bottelen vanuit het vat waarbij ik suiker in de flesjes heb gedaan. Hopelijk zal de hergisting op de fles wat kunnen verhelpen.

Hoe zou je 'oxidatiesmaakjes' omschrijven? Als zuur of muf of wat?

René K

Zie o.a. hier hoe de oxidatiesmaak omschreven wordt.

PatrickBrouwer

Bedankt René. Op een of andere manier werkt die zoekfunctie niet naar behoren bij mij.
Veelal geen zoekresultaten of niet relevante zaken zoals: Zoekopdracht: Afkorting ONK
Resultaat: ... GedrONKen.

Maar goed. Ontopic nu :)

Jacques

Citaat van: PatrickBrouwer op 19-05-2013  22:06 uOp een of andere manier werkt die zoekfunctie niet naar behoren bij mij.
Veelal geen zoekresultaten of niet relevante zaken zoals: Zoekopdracht: Afkorting ONK

Snap ik niet helemaal. Net even getest maar ik vind wel relevante resultaten. In je profiel kun je de wijze van zoeken niet instellen.

William

Citaat van: PatrickBrouwer op 19-05-2013  22:06 uBedankt René. Op een of andere manier werkt die zoekfunctie niet naar behoren bij mij.

Maar goed. Ontopic nu :)

Een fout die ik nog wel eens maak bij het zoeken is dat ik in "dit topic" zoek, of in "dit board". Dit veld moet op "geheel forum" staan.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.