Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Begrip en respect voor elkaar

Gestart door Ronnie, 10-05-2008 17:57 u

Vorige topic - Volgende topic

oranjeboombiertje

Dat klinkt allemaal positief. Hopelijk kunnen we nu weer met zn allen door een deur en zijn de vervelende spelletjes van elkaar zwart maken en leden afpikken verleden tijd.

:degroeten:
Wesley

JeroenCV

Citaat van: Hopmans op 15-05-2008  09:30 uWaren.  ;)

We hebben geleerd van de topic hier, en ook hand in onze boezem gestoken.

Het linken naar hobbybrouwen is nu wel toegestaan op BB,
en negatief praten over Hobbybrouwen wordt nu zeer streng aangepakt.
Het logo is aangepast (geen alternatief van:).
De 10 negatief overkomende regels zijn verwijderd.
Er is een gedragscode.
Het beheer is nu kleiner, en Hobbybrouwn-vriendelijk gezind.
We willen een nieuwe wind laten waaien op BB.

Hierbij officieel mijn excuses voor wat er in het verleden is gebeurd.

Ik hoop dat we binnenkort weer eens een biertje gaan doen.

Mooi.

pincopallino

Wereldwijd is wetenschappelijk aangetoond door sociologen/psychologen/ en noem het maar op dat "tand op tand "gedraag niet anders oplevert dan schade in welke vorm dan ook. Je hoeft geen vrienden te worden maar aan elkaar respecteren lijkt mij een "must" tenminste als je zelf behoord tot een beschaaft mens.

Menno

Citaat van: Hopmans op 15-05-2008  09:30 uHierbij officieel mijn excuses voor wat er in het verleden is gebeurd.

Ik hoop dat we binnenkort weer eens een biertje gaan doen.
Moedig, Hopmans!  :duimop: 
Wat dacht je van het ONK? samenvol Ik heb een BOB, gaat goedkomen...  :lekkerbier:

Citaat van: Oscar op 15-05-2008  09:35 ukoekeloeren zonder in te loggen. :)
Klopt, weet ik al ff...  ;D

Sjaak

Ik hoop dat het NHC (Louis, Jos etc) ook vertegenwoordigd zal zijn bij het ONK en dat diegenen die daar behoefte aan hebben lekker met elkaar kunnen bijkletsen, biertje drinken etc en dat er geen enkele discussie what-so-ever kwaad bloed zal zetten tijdens dit evenement. Het zou het mij niet waard zijn en mij (mogelijk ook anderen?) juist afstoten tot enige bereidwilligheid voor een dialoog in de toekomst.

Het NHC is niet het forum, wij ( Jos, Hoppie, Niels en ik) zijn gewoon vier mannen die in noord holland wonen en af en toe samen gezellig een biertje drinken.
Tuurlijk komt het NHC op het ONK, want wij doen gewoon mee. Helaas ben ik zelf op vakantie, maar reken er maar op dat wij er zijn en mee strijden.. samenvol

Dit is dus hun hele probleem. Ze vinden zichzelf zo goed dat ze denken dat iedereen wel naar hun pijpen wil dansen maar de werkelijkheid ligt soms toch wat anders.
Wesley

Jammer dat je zo denkt, praat eens met de mensen en dan begrijp je het.

succes alleen met het ONK
Groet
Sjaak

William

Sjaak

Citaat van: Jacques op 10-05-2008  19:59 uDit heeft niets met de calvinisme of de Franse revolutie te maken. Zelf ben ik geboren en getogen onder de Moerdijk.

Wat er gebeurt is, heeft zulke diepe wonden achter gelaten dat dit met praten niet meer goed komt. We willen gewoon helemaal niets meer met het andere forum van doen te hebben. Hiermee houdt voor ons de discussie op.

Jammer dat je zo wilt blijven denken. Tuurlijk zijn er dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen. Maar ja iedereen kijkt wel eens te diep in het glaasje.
Uiteindelijk komen we samen op maar één ding, bierbrouwen en samen drinken voor de gezellighied.

Menno

Ik denk dat het beter is dit dialoog even te laten rusten tot na het ONK... :beersmiley:

Elkaar recht in de ogen kijken is positiever dan discussiëren met een glas bier naast het toetsenbord... :nut:

Oscar

Citaat van: Menno op 16-05-2008  10:39 umet een glas bier naast het toetsenbord... :nut:

Ik houd het nu nog ff op een kop koffie... :D

oranjeboombiertje

Citaat van: Sjaak op 16-05-2008  09:11 uJammer dat je zo denkt, praat eens met de mensen en dan begrijp je het.

Met sommige mensen valt niet te praten heb ik gemerkt...

BierBonG

Volgens mij wordt het gewoon tijd voor jullie om een lekker biertje open te trekken ;)

Vergelijkbare Topics (6)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.