Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Vind ik leuk

Gestart door Jacques, 22-03-2022 12:03 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Sinds vandaag is het mogelijk om aan te geven dat je een topic leuk vindt. Dit is vergelijkbaar met de manier waarop Facebook dat doet. Voor alle duidelijkheid: dit is geen Facebook toepassing, het lijkt er alleen op.

In je profiel kun je aanzetten of je een notificatie krijgt of niet als iemand jouw bericht leuk vindt.
Bovenaan het forum zie je je naam staan. Daar vind je ook de optie "Notificaties". Klik op instellingen en vink de optie "Als iemand een bericht van mij leuk vindt" aan om geattendeerd te worden.

VindIkLeuk.png

Door in het bericht te klikken op de link kun je zien wie je bericht leuk heeft gevonden.

VindIkLeuk2.png 

Fractus

Grappig, zo komen er steeds meer functies op het forum. Ik heb ook al gezien dat je alleen geselecteerde tekst kan citeren als je met je muis een deel van een bericht selecteert. Goed bezig  :beersmiley:

Jacques

Citaat van: Fractus op 22-03-2022  15:06 uGrappig, zo komen er steeds meer functies op het forum. Ik heb ook al gezien dat je alleen geselecteerde tekst kan citeren als je met je muis een deel van een bericht selecteert. Goed bezig  :beersmiley:

De komende tijd wil ik meer berichten plaatsen om te wijzen op nieuwe functionaliteiten. Soms zitten deze functionaliteiten als optie in de software, soms moet er aanvullende software worden installeerd.
De optie "Vind ik leuk" is een standaard optie. Echter omdat het forum een tijdje problemen kende had ik die nog niet geactiveerd. Nu de grootste problemen zijn opgelost heb ik de optie mogelijk gemaakt.

Vergelijkbare Topics (1)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.