Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Index bewezen recepten

Gestart door orangeloo, 25-10-2014 16:51 u

Vorige topic - Volgende topic

orangeloo

In de index bewezen recepten staat tot 2013 eerst het biertype en dan de naam van de brouwer.
In 2014 bij de ONK en bij de OBBK staat dit omgedraaid. Is hier een reden voor, ik vind het lastiger zoeken.

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,4459.0.html

Jacques

Citaat van: Orangeloo op 25-10-2014  16:51 uIn de index bewezen recepten staat tot 2013 eerst het biertype en dan de naam van de brouwer.
In 2014 bij de ONK en bij de OBBK staat dit omgedraaid. Is hier een reden voor, ik vind het lastiger zoeken.

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,4459.0.html

De enige reden is dat dit zo in de uitslagenlijsten staat... (het betere plak- en knipwerk).

Ik kan het ombouwen. Ben ik weer even bezig.

Etn82

Citaat van: Jacques op 25-10-2014  21:14 uDe enige reden is dat dit zo in de uitslagenlijsten staat... (het betere plak- en knipwerk).

Ik kan het ombouwen. Ben ik weer even bezig.

Sta mij toe om dit te doen.  :)

Edit: reeds gedaan. Heb ook de categorie├źn gescheiden dmv een witregel voor een duidelijker overzicht.

Kwam bij het uitsorteren trouwens achter dat we nog niet alle recepten op het forum staan. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan zouden we dat natuurlijk zeer waarderen wanneer je alsnog je winnende recept plaatst.

broeder

Citaat van: Etn82 op 26-10-2014  12:46 uSta mij toe om dit te doen.  :)
Ach... Het houd je van de straat.
(Toch wel een goede aktie☑️)

Succes,
broeder Willem

orangeloo

Zeer netjes. Weer mooi overzichtelijk. Goede actie.   :hoera: :duimop:

Wolter

Ziet er weer strak uit. Duidelijke weergave op deze manier.

Jacques

Citaat van: Etn82 op 26-10-2014  12:46 uSta mij toe om dit te doen.  :)

Edit: reeds gedaan. Heb ook de categorie├źn gescheiden dmv een witregel voor een duidelijker overzicht.

Dank je Etienne.  :hoera:

Vergelijkbare Topics (3)

44225

Gestart door BrewBird

Reacties: 4
Gelezen: 1201

24279

Reacties: 2
Gelezen: 2978

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.