Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

Gestart door Bart J, 14-04-2012 16:25 u

Vorige topic - Volgende topic

Bart J

Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen, of in ieder geval de naam die boven een berichtje komt te staan, dit lukt me niet. Kan dit niet? Of doe ik iets niet goed?

m.vr.gr. bart

Herman

Klik op je naam, profiel wijzigen, account instellingen. Daar kun je de naam wijzigen zoals deze op het forum getoond wordt. Mocht je hier geen rechten toe hebben, kan een moderator dit voor je doen. Geef even door hoe je wilt heten en ik (of ander mod) verander het voor je.

Jacques

Dat moet inderdaad een beheerder doen. Een aantal jaren geleden hadden we een paar leden van bijna dagelijks van naam veranderde. Dat was zeer verwarrend en onoverzichtelijk. Het zelf kunnen veranderen van naam is naar aanleiding daarvan uitgeschakeld.

Bart J

Dat had ik al geprobeerd, maar ik kan dit niet veranderen. Ik dacht al dat ik geen toegang had, zou je mijn naam willen veranderen in 'Bart J'. Bedankt hiervoor.

Jacques

Citaat van: Bart J op 14-04-2012  17:15 uDat had ik al geprobeerd, maar ik kan dit niet veranderen. Ik dacht al dat ik geen toegang had, zou je mijn naam willen veranderen in 'Bart J'. Bedankt hiervoor.

Is aangepast.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.