Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Groet uit Rossum

Gestart door Vleksmax, 27-09-2013 11:13 u

Vorige topic - Volgende topic

Vleksmax

Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik heet Guido Vlek en kom uit een destilleer familie. heb een paar maanden geleden van mijn vrouw een bierpakket gekregen van Brewferm, en wil wellicht ooit nog eens zelf jenever gaan stoken. Nu brouw ik in de meest simpele vorm, maar dat bevalt me prima. Ik hoop hier wat tips & tricks te krijgen mbt smaken en eigen inbreng in deze.

Cheers

JanEric

Welkom op het forum, hier is genoeg informatie te halen om je hobby te beoefenen en uit te breiden.
Familie van de jenever-stokers? 'Even een vlekje wegwerken'?

Adrie

Welkom op dit forum. Dit is dé plek om vragen te stellen over brouwen.

Enne, je kunt met bier veel meer kanten op dan met jenever.

Vleksmax

Citaat van: JanEric op 27-09-2013  11:47 uWelkom op het forum, hier is genoeg informatie te halen om je hobby te beoefenen en uit te breiden.
Familie van de jenever-stokers? 'Even een vlekje wegwerken'?

inderdaad Jan Eric, daar ben ik een nazaat van...maar alleen van naam en niet qua vermogen.

Vleksmax

Citaat van: Adrie op 27-09-2013  11:58 uWelkom op dit forum. Dit is dé plek om vragen te stellen over brouwen.

Enne, je kunt met bier veel meer kanten op dan met jenever.

Mee eens Adrie, maar een oude jenever samen met m`n eigen gebrouwen biertje is a match-make-in-heaven!!!

seed7

René K

Welkom! Je bent op de juiste plek terecht gekomen om veel kennis over het brouwen op te doen.
Van jenever maak ik overigens heerlijke advocaat, met bourbon vanille en verse eieren.
Ook lekker naast een biertje :biersmile:.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.