Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Complete goede hobbybrouwerij te koop. UNIEKE KANS !!!

Gestart door Cort!01, 18-11-2022 23:33 u

Vorige topic - Volgende topic

Cort!01

Helaas ga ik stoppen met mijn hobby bierbrouwen. Reden is dat ik me wil richten op een andere hobby. Ik heb voor de brouwhobby alles gekocht wat nodig is om een heerlijk bier te brouwen en dat is nu als één pakket beschikbaar voor u als hobbybrouwer die op kleine hobbymatige manier wil bierbrouwen.Als hobbybrouwer heeft u met dit aanbod de mogelijkheid om direct over te stappen naar een hoger niveau van bierbrouwen. Een programmeerbare brouwketel, een top filter/pomp, en nog veel meer. Wat is als pakket te koop:

Brouwketel rvs Easybrew 30l,  rvs Brewmonk 30 l conische gistvat, rvs ketel ca. 50l., rvs pan ca. 4l., colombo rover filter/pomp, verrijdbaar RVS-werkblad, gist menger/vermeerder, kunststof emmers 50 l., 2 alcohol meters, ca 100 beugelflessen met beugel, flesreiniger, spiraalkoeler, moutmolen met boormach.koppeling, 20 filterplaten, div slangen/koppelingen, losse magneetpomp, 2x kroonkurk apparaat, 3 houten kratten, dig thermometer, 50 beugelflessluiters en 200 kroonkurken, losse waterfilter, div lab.kolven. en nog meer kleinere items...
Interesse... Kijk op marktplaats.nl voor meer info. Nieuwwaarde is meer dan € 2.000,- . Vraagprijs nu verlaagd: Bieden vanaf € 800,- of stuur een mail naar t.cortenbach@chello.nl

Kijk op marktplaats.nl voor meer info en foto's of reageer op dit item.

Erny

linkjes verwijzen bij mij niet door naar de advertentie.......

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.