Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Holtrop Pilsener

Gestart door Herman, 23-10-2002 16:15 u

Vorige topic - Volgende topic

Herman

Hoi Theo,

Dat zal wel lukken denk ik. Al is het bier dan natuurlijk wel wat ouder, niet altijd beter voor een pilsje natuurlijk.

Herman

Adrie

We kunnen wel eens een pils-proeverij organiseren; ook Edgar en de 4 broeders hebben immers (binnenkort) een pils!
 :proost:

Herman

Tsja, kun je meteen verschillen in pilsstijl bekijken. Hebben jullie mijn pils toevallig al geproefd?

Herman

Edgar

Goed idee, zo'n proeverij! Het zal nog wel een week of 4 duren voor mijn eerste flesjes goed beginnen te worden.

Herman

Tijd voor de pilsproeverij, ik denk dat ik de de mijne anders maar op korte termijn dien te gaan consumeren. Pilsbrouwers, jullie zijn welkom in Groningen!

Hoezo? Nou los van het feit dat het leuk is samen te komen, heb ik het idee dat mijn bier met langer bewaren achteruit zal gaan. Het smaakt nu nog prima, maar de hop is bijv. al vrij ver teruggezakt.

PS A3, hebben jullie mijn pils al geproefd?

Herman

Adrie

Ha Herman,

Tot mijn grote schande moet ik `ekennen dat ik geen idee heb waar jouw pils is gebleven...  :-[  :-[  :-[ Ik denk dat hij ergens tussen de andere bieren staat, maar ondanks speurwerk is hij nog niet boven tafel gekomen.  :'(

Aanstaand weekend ben ik in Groningen, dus wellicht kunnen we het een en ander (opnieuw) uitwisselen of proeven.

Groeten,

A3

JWVG

H Herman,

ik heb dit biertje gisteren gedronken, en sluit me van harte aan bij de opmerkingen van jezelf en Jacques. Een mooi gebrouwen pils, met maar zeer weinig afwijkingen. Knap gedaan  :groots: . Ik denk inderdaad dat er van mij nog wel wat meer hopkarakter in mag (het smaak nu vrij granig) maar dat is een kwestie van smaak. Het komt inderdaad dicht bij een wat commercielere pils. Dat wil ik ook nog wel eens proberne!

:degroeten: JW.

Herman

Dank je wel! Laatst met 3 v/d 4 broeders beide bieren gezamenlijk geproefd. Ik denk dat als je ze zou mengen, je op de huiste bitterheid uit zou komen  :merlin:

Herman

Vergelijkbare Topics (7)

36159

Reacties: 21
Gelezen: 3442

27434

Reacties: 7
Gelezen: 6266

20924

Reacties: 12
Gelezen: 3624

630

Gestart door Adrie

Reacties: 98
Gelezen: 38098

22271

Reacties: 16
Gelezen: 4605

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.