Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Even voorstellen: Mark uit Breda

Gestart door MarkBreda, 02-02-2015 22:58 u

Vorige topic - Volgende topic

MarkBreda

Goedendag allemaal!

Deze post heeft een tweeledig doel. Natuurlijk wil ik me als nieuweling even voorstellen. Ik ben Mark, 29 jaar en woon samen met mijn vriendin in Breda. Al enige tijd volg ik met veel interesse dit forum, mijn eigen bier brouwen lijkt me toch echt wel wat! De inhoud van het eerste blik staat nu na te gisten, maar toch voelt dit niet als echt bier brouwen.

Zijn we gelijk aangekomen bij het andere doel. Ik vroeg me af of er thuisbrouwers in de directe omgeving zijn waar ik eens een brouwdagje mee kan kijken? Dit om er achter te komen of ik het leuk genoeg vind om een aantal investeringen te doen en deel van de schuur geschikt te maken ;-)

Ik hoor het heel graag!

Oscar

Citaat van: MarkBreda op 02-02-2015  22:58 uIk vroeg me af of er thuisbrouwers in de directe omgeving zijn waar ik eens een brouwdagje mee kan kijken? Dit om er achter te komen of ik het leuk genoeg vind om een aantal investeringen te doen en deel van de schuur geschikt te maken ;-)

Welkom Mark, kijk eens op de ledenkaart. Breda en Tilburg liggen niet zover van elkaar en in Tilburg zit De Roerstok. Dus er zijn genoeg amateurbrouwers in de buurt denk ik... :)

Maurice Gobbens

tdp

Welkom in de wereld van de bierbrouwers!

Succes met de hobby!

Groet,
de TDP

Vergelijkbare Topics (7)

8091

Reacties: 9
Gelezen: 3665

38424

Gestart door Grumpy

Reacties: 13
Gelezen: 2470

33760

Reacties: 15
Gelezen: 2465

27670

Reacties: 20
Gelezen: 7386

24097

Reacties: 10
Gelezen: 3246

20112

Reacties: 4
Gelezen: 2276

42772

Reacties: 1
Gelezen: 672

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.