Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Kluizenaar komt uit zijn grot

Gestart door Andale!, 27-09-2014 11:09 u

Vorige topic - Volgende topic

Andale!

Al jaren aan het brouwen, helemaal in het begin met een vriend maar nu al vele jaren alleen (met een pauze van enkele jaren). Veel gelezen op dit forum, maar me altijd in anonimiteit verstopt. De directe aanleiding om me te registreren was dat ik iets op het prikbord wilde zetten, maar misschien moet dit maar eens een mooie aanleiding zijn om uit mijn grot te komen en me wat socialer op te stellen. Het voornemen is er, nu de uitvoering nog.

Momenteel brouw ik ergens tussen de 100 en 150 liter per jaar. De afgelopen paar jaar voornamelijk 3 verschillende bieren (IPA, wit en een 'amerikaanse' ale). Dit jaar wil ik wat meer gaan experimenteren. Aangezien ik de zolder heb moeten verbouwen tot kamer heb ik het afgelopen jaar buiten gebrouwen en dat bevalt eigenlijk best goed.

Adbrouwt

Welkom Andale!
Fijn dat je uit je grot bent en jou kennis met ons wil delen. Het experimenteren met verschillende bieren is erg leuk en leerzaam. Soms verdwijnt er wel eens een brouwsel het riool in maar vaker nog wordt je verrast door een lekker biertje. Succes met je bierzoektocht.

EvdBroek

Welkom Andale, leuk om weer een plaatsgenoot tegen te komen op het forum!

Andale!

Dank voor het welkom. Het zou me niet verbazen als er nog wel een paar in Boxtel verscholen zitten.

EvdBroek

Ja ik ken er nog 2, maar er zijn er nog meer :-)

Vergelijkbare Topics (7)

27199

Reacties: 36
Gelezen: 15697

42818

Reacties: 1
Gelezen: 684

23886

Gestart door Vleksmax

Reacties: 6
Gelezen: 2295

39322

Gestart door Ed1973

Reacties: 6
Gelezen: 1441

37893

Reacties: 11
Gelezen: 1997

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.