Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Paypal donaties om M te bedanken en meer

Gestart door Jacques, 05-03-2022 21:53 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Jullie zullen ongetwijfeld gemerkt hebben dat er problemen zijn ontstaan na een grote upgrade van de software. Er was vooraf een backup gemaakt maar tot mijn grote verrassing wilde deze niet werken door fouten in de database. Gelukkig heeft forumlid M de helpende hand geboden. Het is hem gelukt om de database te herstellen. Ook heeft M ervoor gezorgd dat de recepten op dit forum er goed uitzien.

Mijn dank is daarom groot. Ik heb M afgesproken dat hij een bedrag van mij krijgt voor zijn werkzaamheden. Maar het aantal uren dat hij er aan besteed heeft maakt dat hij een zeer laag uurloon ontvangt.

Diverse keren hebben leden te kennen gegeven dat zij bereid zijn een donatie te geven om te zorgen dat het forum kan blijven bestaan. Heel lang heb ik gezegd dat ik dat niet wil omdat ik niet afhankelijk wil zijn van donaties. Voor de activiteiten die M verricht heeft maak ik een uitzondering vandaar dat ik donaties aan het forum mogelijk gemaakt heb via een Paypal rekening.

De donaties wil ik dus gebruiken om M te bedanken maar ook om een potje te hebben waaruit een aantal aanpassingen aan de software van het forum gedaan kunnen worden.
Zo zou ik graag een aanpassing willen hebben waarbij je een BeerXML bestand kunt plaatsen op het forum dat goed leesbaar is en ook eenvoudig gedownload kan worden om in te laden in jouw favoriete forumsoftware.
Ook werkt de ledenkaart niet. Deze heeft veel foutmeldingen. Het zou mooi zijn als ook dat opgelost wordt.
De tags werken niet meer op deze versie van de software. Erg jammer want daarmee is in feite de index van het forum verdwenen.
Ook het overzicht van de nieuwe berichten per board werkt niet meer. Ik hoop dat ik dit zelf kan aanpassen, maar als dat niet lukt is het fijn als ik daarbij hulp kan krijgen.

Als je klikt op het plaatje kun je via Paypal een donatie doen. Dat kan eenmalig zijn maar je hebt ook de mogelijkheid om maandelijks een klein bedrag te doneren.

doneren.png

Of gebruik de link
https://www.paypal.com/donate/?hosted_button_id=GY8YGCMTJUTD2

Je kunt ook een QR-code gebruiken om naar de donatiepagina van PayPal te gaan. Deze QR-code kun je niet gebruiken in je betaalapp.
QR-code(1).png

Als je beschikt over de Paypal app dan kun je ook de volgende QR-code gebruiken.

qrcode.png

Overigens kun je ook het forum steunen zonder dat het je iets kost als je iets van Bol.com nodig hebt. Door eerst op de banner van Bol.con te klikken onder elke pagina en daarna je bestelling te doen krijgt het forum een kleine provisie.
Bedankt alvast voor de moeite.

[edit]
ik heb de links aangepast zodat ook periodieke donaties mogelijk zijn.
[/edit]

De Hopman

Top! Er zit genoeg werk in het forum, en daar mag best eens wat tegenover staan. Ik heb hier al zo veel informatie vandaan gehaald dat een bedankje wel op zijn plaats is  ;)

Arthur B

Super. Geregeld. 👍🏼

Spyro

Voila, bij deze een duit(je) in het zakje gedaan...  :proost2:

wh_birra

Cheers! Zojuist Ook een bijdrage op giro MMM gestort :) Keep up the good work.  :proost:

Luie Donder

Bedankt voor al het werk en de enorme berg aan informatie. Een donatie is wel-verdiend!

tdp

Goed bezig, donatie is gestort!

Dantel

done .... en nogmaals  heel erg bedankt voor jullie werk

Triplezzz

Donatie gedaan.
Bedankt voor het goede werk.

Wildor

Zojuist ook mijn donatie gedaan.  8)

Ik ben nog op zoek naar de mogelijkheid om ook een maandelijkse bijdrage te doen, echter ik zie in Paypal niet hoe ik dit kan instellen. Dus als iemand weet hoe, dan hoor ik het graag.

Wildor

Jacques

Het is hartverwarmend te merken dat veel leden bereid zijn M te bedanken voor zijn werk.

Donaties zijn nog steeds welkom. Zoals ik al eerder schreef zou ik het fijn vinden als er een potje is voor specifieke aanpassingen van dit hobbybrouwforum.

Jacques

Citaat van: Wildor op 06-03-2022  21:54 uZojuist ook mijn donatie gedaan.  8)

Ik ben nog op zoek naar de mogelijkheid om ook een maandelijkse bijdrage te doen, echter ik zie in Paypal niet hoe ik dit kan instellen. Dus als iemand weet hoe, dan hoor ik het graag.

Wildor

Gisteren toen het een ander uittestte zag ik die mogelijk. Nu zie ik dat niet meer. Vermoedelijk moet ik het een ander aanpassen aan de instellingen van de Paypal-rekening. Voor mij is dat ook nieuw. Ik zal er morgen naar kijken.

Takkie83

Zijn de donaties nu om het forum te verbeteren of om M te bedanken? Of is het 50/50?

Jacques

Citaat van: Takkie83 op 06-03-2022  23:19 uZijn de donaties nu om het forum te verbeteren of om M te bedanken? Of is het 50/50?

Beide. Ik hoop dat M bereid is om mee te werken aan de verbeteringen van het forum. Hij is er echt handig in.

Wijbrouwers

Gedoneerd. Bedankt voor alles. Was toch wel een leeg gaatje op de dagen dat het forum er uit lag :-).

Timdehart

Bedankt voor al het harde werk! :groots:
Gedoneerd.

TymonK

Ik heb geen paypal. Mag/kan het ook met een tikkie? Want ik wil graag bijdragen aan dit mooie forum!

M

:groots: dank u allen!
Echter moet ik jullie ook allemaal bedanken voor de brouwkennis die jullie ter beschikking stellen! Daar kan ik dan weer genoeg van leren. En zo hebben we allemaal iets aan ieders kwaliteiten  :proost:

(kleine Easter egg: in je forum profiel instellingen kun je weer een geel oranje thema instellen mocht je nostalgische gevoelens hebben)

JanPieter

Is er ook een andere optie ipv Paypal? Of kan iemand die Paypal heeft mij een tikkie sturen, en dan door boeken via Paypal?

Jacques

Citaat van: TymonK op 07-03-2022  10:20 uIk heb geen paypal. Mag/kan het ook met een tikkie? Want ik wil graag bijdragen aan dit mooie forum!

Het liefst via PayPal. Je kunt gratis een account aanmaken. Ook handig voor allerlei internetaankopen.
Bij een tikkie wordt gebruikt gemaakt van mijn mobiele nummer, dat heb ik liever niet.
Daarnaast komt het bedrag op mijn bankrekening en is het niet geoormerkt voor het forum. PayPal is voor mij dus veel handiger.

Ron H

Gedoneerd. Bedankt voor alle moeite !

Wildor

Voor degenen die geen Paypal hebben, je bent met Paypal niet gebonden aan een creditcard o.i.d.
Je kunt een bedrag via iDeal overmaken, en zo heb je dus een tegoed op je Paypal rekening waarmee je een donatie kan doen.

Mocht je vanwege welke overtuiging dan ook van mening zijn dat je écht geen Paypal wil of kan gebruiken, stuur mij dan een PM met de volgende informatie:

• Jouw Forumnaam
  • Bedrag dat je wil doneren
  • Jouw e-mail adres

Dan stuur ik een betaalverzoek per e-mail dat je kan voldoen via iDeal.
Zodra ik jouw betaling heb ontvangen doneer ik dit weer 1:1 via Paypal aan Hobbybrouwen.

Wildor

HarryL

hans_nwk

Ook wat in de pot gegooid!

Peter MB

Ook een bijdrage gedaan. Proost.

Vergelijkbare Topics (6)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.