Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Krijg deze melding too many request

Gestart door pivo, 14-05-2022 16:53 u

Vorige topic - Volgende topic

pivo

De laatste paar dagen krijg ik vaak deze melding ?
Zo snel lees ik toch niet  smile

429 Too Many Requests
You have sent too many requests in a given amount of time.

Bram86

Ik vermoed de update van het forum er ook voor heeft gezorgd dat het geheel wat meer van de server vraagt. Elke keer als je een pagina opent, worden er meerdere requests naar de server gestuurd. Waarschijnlijk is de hosting daar niet op berekend.

Jacques

Citaat van: pivo op 14-05-2022  16:53 uDe laatste paar dagen krijg ik vaak deze melding ?
Zo snel lees ik toch niet  smile

429 Too Many Requests
You have sent too many requests in a given amount of time.

Ik heb een ook een paar keer voorbij zien komen.

Het kan een gevolg zijn van een DDos aanval heb ik begrepen.
Citaat van: Bram86 op 14-05-2022  17:09 uIk vermoed de update van het forum er ook voor heeft gezorgd dat het geheel wat meer van de server vraagt. Elke keer als je een pagina opent, worden er meerdere requests naar de server gestuurd. Waarschijnlijk is de hosting daar niet op berekend.
Er is inderdaad deze week een update doorgevoerd.

ramon86

Het viel me op dat ik het zojuist voor het eerst kreeg toen ik de 3 topics met foto's uit Dordrecht opende. Aangezien elke foto ook hier wordt gehost levert dat inderdaad heel veel requests in korte tijd op, dat is in dat geval in een aannemelijke verklaring.

Jacques

Citaat van: ramon86 op 17-05-2022  14:36 uHet viel me op dat ik het zojuist voor het eerst kreeg toen ik de 3 topics met foto's uit Dordrecht opende. Aangezien elke foto ook hier wordt gehost levert dat inderdaad heel veel requests in korte tijd op, dat is in dat geval in een aannemelijke verklaring.

Ook ik bedacht dat dit een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Daarom heb ik bij de laatste fotoserie minder foto's per bericht geplaatst. De instellingen van het forum zal ik op dit punt aanpassen.

Vergelijkbare Topics (6)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.